Vrei să promovezi? 7 sfaturi practice, cum să-i arăți șefului, că ești capabil.

Dacă ați fost în același loc de muncă de mult timp, este prea ușor să presupuneți că recompensele sub formă de finanțe sau promoții vor apărea în fiecare an. Trebuie să faceți mai mult decât câteva ore suplimentare pentru a promova. Promovarea înseamnă mai multă responsabilitate și trebuie să îi arăți șefului că ești pregătit.
Ajută-l pe șef cu munca lui
Este puțin ironic, dar cel mai simplu mod de a obține o promoție este de a-i ușura șeful. Fă-l să aibă încredere în performanța ta de lucru. În schimb, el se poate concentra pe noi domenii. Munca bună este legată de cooperare, iar când vine vorba de promoții, ei vă vor anunța.Proiecte proprii de la început până la sfârșit
Organizați-vă propriile proiecte de la început până la sfârșit. Dacă poți dovedi că poți avea grijă de proiecte în mod continuu, vei deveni indispensabil, ceea ce duce adesea la promovare.Mențineți o atitudine pozitivă
Oamenii care sunt de obicei promovați sunt modele pentru alții. Respectă termenele și pun întrebări relevante și inteligente care îi ajută pe clienți să se mulțumească cu serviciile pe care le oferă. Când apare o problemă, ei vor să o rezolve și să încerce să evite problemele viitoare învățând din greșelile lor.Aceștia îi ajută pe ceilalți membri ai echipei de lucru
Ajutați-vă colegii dacă nu pot face față unei sarcini. Promoțiile vor fi oferite celor care pot trage întreaga echipă „în sus”.Anunțați oamenii dvs. că doriți o promoție
Pare destul de simplu, dar exprimarea dorinței dvs. de promovare este foarte utilă. Uneori, conducerea poate să nu știe că o doriți sau nu o considerați candidată, mai ales dacă se află în afara departamentului dvs. actual. Managementul vă va spune adesea ce trebuie să faceți pentru a obține o poziție dacă știu că doriți.Fii mândru de munca ta
Competență, diligență, inteligență, loialitate - toate acestea sunt importante, dar ceea ce contează cel mai mult este voința de a face cea mai bună muncă posibilă. Munca este importantă, iar angajații care o iau personal, care au munca lor ca o reflectare a valorilor lor și sunt mândri de o muncă bună, sunt angajați în care conducerea are încredere în funcții responsabile.Evitați politica de birou și bârfele
