Ce ar trebui să evitați atunci când vă comercializați start-up-ul?
Dacă abia îți începi propria afacere, marketingul este un domeniu cheie. Toate companiile au nevoie de o modalitate de a ajunge la consumatori, dar este și mai important pentru afacerile nou înființate. Prin urmare, dacă nimeni nu va ști cine sunteți, ce reprezentați sau ce oferiți, este înțelept să găsiți cele mai bune modalități de a intra în contact cu ei. deși o mare parte din atenție se concentrează pe ceea ce ar trebui să faceți, merită să luați în considerare și greșelile pe care ar trebui să le evitați. Acest lucru este valabil mai ales dacă conduceți o afacere pentru prima dată și nu aveți experiență anterioară în marketing. Dar care sunt cele mai frecvente greșeli de marketing pe care ar trebui să le cunoașteți?
Nu evitați marketingul tipărit
Toată lumea știe că marketingul digital este o modalitate foarte populară și valabilă de a vă promova noua companie. O greșeală pe care trebuie să o evitați este să vă concentrați doar pe această metodă de marketing și să neglijați utilizarea materialelor tipărite. Materialele tipărite, cum ar fi fluturașii, pliantele și broșurile, ar trebui să facă parte cu siguranță din planul dvs. general de a vă face cunoscut numele. nu numai că sunt o modalitate relativ ieftină de a le spune oamenilor că existați, dar le oferă oamenilor și o amintire tangibilă a companiei dvs. Materialele de marketing tipărite au, de asemenea, un nivel ridicat de încredere în rândul consumatorilor, iar aceștia ar putea percepe noua dvs. afacere mai pozitiv ca urmare.
Marketingul poate fi făcut pe bani puțini
Aceasta poate suna puțin contraproductiv când te gândești la cât de important este marketingul. punctul cheie de reținut este că nu ar trebui să cheltuiți prea mult pentru campaniile dvs. Deși trebuie să investiți suficient capital pentru a vedea un randament, nu ar trebui să cheltuiți atât de mult pe marketing încât să pierdeți finanțarea în alte domenii cheie. Stabilirea unui buget de marketing rezonabil va asigura, de asemenea, că noua dvs. afacere nu va rămâne fără bani înainte de a începe să funcționeze.
