Ce este coworkingul și cum funcționează?
Coworking este un termen folosit pentru a descrie un aranjament de lucru în care oameni din echipe și companii diferite se reunesc pentru a lucra într-un singur spațiu comun.Primele spații de coworking au început să apară la începutul anilor 2000. Acestea au atras mai ales liber-profesioniști independenți și antreprenori web care căutau o alternativă la munca din cafenele, mall-uri și birouri de acasă.
Ce este un spațiu de coworking?
În cel mai simplu sens, un spațiu de coworking este un mediu conceput pentru a găzdui persoane din diferite companii care vin să lucreze. un spațiu de coworking se caracterizează prin facilități, servicii și instrumente comune. Împărtășirea infrastructurii în acest mod ajută la repartizarea costurilor de funcționare a unui birou între membri, dar spațiile de coworking sunt mai mult decât o modalitate de a reduce cheltuielile generale.spațiile de coworking sunt centre comunitare, centre de colaborare și spații sociale în care lucrătorii din medii diferite se pot întâlni pentru a împărtăși expertiza și a explora idei noi. Coworking-ul are rădăcini comune care datează de la primele "hackerspaces" din Europa, iar spațiile de coworking de astăzi păstrează un puternic aspect social.
Beneficii ale unui spațiu de coworking
Flexibilitate mai mare. Majoritatea spațiilor de coworking nu vă cer să vă angajați într-un contract pe termen lung.
Senzația de comunitate. Coworkingul a fost creat pentru a ajuta antreprenorii web aspiranți să scape de corvoada și izolarea de a lucra de acasă. Un spațiu de coworking vă pune în legătură cu un grup de profesioniști cu aceeași mentalitate.
Productivitate crescută. Împărtășirea unui spațiu de coworking cu un grup de colaboratori motivați și concentrați este o modalitate sigură de a vă crește propria productivitate.
Mai multă creativitate. Suntem mai creativi atunci când suntem în preajma altor persoane.
Costuri mai mici. Unul dintre principalele beneficii ale unui spațiu de coworking este o mai mare rentabilitate. Prin partajarea unor lucruri precum spațiul de birouri, serviciile de recepție, internetul și imprimantele cu angajații altor companii, întreprinderile cu un buget restrâns pot evita taxele de merit și pot economisi multe dintre costurile generale normale asociate cu proprietățile închiriate pe termen lung.
.