
Account Manager
Angajăm Account Manager @ Minio.
Căutăm un nou coleg sau o nouă colegă în echipa noastră de accounți. Poate ai mai coordonat proiecte integrate, știi cum să ții firul între client, creație și strategie și ți-ar plăcea să lucrezi alături de oameni faini, într-un loc în care lucrurile sunt clare, colaborarea e reală, iar rezultatele nu vin cu burnout la pachet.
Ce faci în rolul de Account Manager la Minio?
- Coordonzi proiecte de comunicare integrate, construiești bugete și relații, faci ca ideile să devină realitate.
- Găsești mereu soluții la orice problemă.
- Lucrezi cu unele dintre cele mai mari branduri din România și din lume.
- Colaborezi strâns cu colegii din creație, strategie, social, video.
- Ai alături un Account Executive cu care vei face echipă bună.
- Ai un rol strategic – scopul nu e să „bifezi livrabile”, ci să crești relațiile cu clienții și să identifici oportunități.
- Ești partenerul de încredere al clientului – omul lui din agenție.
Ce găseşti la noi:
- Program flexibil & work-life balance real. Lucrăm hibrid: venim la birou doar pentru întâlniri importante, brainstorming-uri sau dacă vrem să mai socializăm. Ai autonomie în organizarea timpului – responsabilitatea contează, nu prezența de formă
- O echipă de oameni simpatici, profesioniști și echilibrați. Suntem o agenție locală cu spirit antreprenorial și oameni implicați, dar nu (prea) dramatici. Ne ajutăm unii pe alții, învățăm constant și ținem cu tot dinadinsul la un mediu de lucru sănătos.
- Proiecte cu impact real, nu doar prezentări frumoase. Avem peste 50 de premii locale și internaționale – inclusiv 3 Effie. Lucrăm pentru clienți mari precum: BAT, Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Heineken, Kaufland, Mondelez, Reckitt, Wendy’s, Socar – campanii locale și internaționale
- Tool-uri și procese care te ajută, nu te încurcă. Suntem în plin proces de integrare a instrumentelor de AI, consolidăm procesele și ne interesează să simplificăm și să fim mai eficienți.
- Un loc unde poți crește, fără să te pierzi pe drum. Ai loc să-ți spui ideile, ești ascultat(ă), contezi. Cultura noastră e bazată pe empatie, profesionalism și dorinţa de a învăţa mereu lucruri noi.
Ce căutăm la tine:
- Ai cel puțin 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil în agenție.
- Înțelegi cum funcționează o campanie integrată (nu te blochezi în canale).
- Te organizezi excelent și comunici clar.
- Îți pasă de rezultat, dar și de oameni.
- Vorbești și scrii fluent în engleză – comunicarea cu majoritatea clienților se face în această limbă.
- Poți fi calm(ă), clar(ă) și cu capul pe umeri, chiar și când totul se schimbă în 24h.
Cum decurge procesul de recrutare la Minio
Nu vrem să irosim timpul nimănui – nici al tău, nici al nostru. Așa că avem un proces simplu și eficient. Recrutăm rar și avem o echipă stabilă, așa că ne dorim să fim siguri că noul coleg se potrivește cu echipa și cu modul nostru de lucru.
Ce urmează, pas cu pas:
- 1. Chestionar inițial – scurt, dar relevant, ca să vedem dacă ne potrivim din start.
- Discuție online – ne cunoaștem și povestim deschis despre rol și echipă.
- Assessment – un exercițiu bazat pe realitatea jobului şi testarea unor soft-skills necesare pentru performanţa pe acest rol.
- Interviu final – discutăm în profunzime despre cum putem lucra împreună.
Dacă simți că locul tău ar putea fi aici: Căutăm un coleg care să ni se alăture din septembrie. Dacă îți sună bine, abia așteptăm să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul și un gând despre ce cauți de la următorul tău job.
Suntem gata să te cunoaștem. Și, cine știe, poate să lucrăm împreună ani buni de acum înainte.
Aplică acum – ne vedem la interviu, fără stres.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Minio Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 13. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!