
Administrator – Departamentul de Comenzi
Cerințe:
- Cunoașterea limbii engleze – obligatoriu
- Abilități excelente de comunicare și orientare către client
- Capacitate bună de organizare, planificare și urmărire a activităților
- Cunoștințe solide de MS Office
Avantaje:
- Experiența cu CRM
- Cunoașterea limbii germane
- Experiență într-un rol similar
Responsabilități:
- Preluarea și analizarea solicitărilor primite de la clienți
- Comunicarea cu producătorii și furnizorii reprezentați pentru obținerea ofertelor
- Elaborarea și transmiterea ofertelor către clienți
- Coordonarea proceselor de transport și livrare a produselor comandate
- Înregistrarea ofertelor, comenzilor și comunicării cu clienții în sistemul CRM
- Raportarea periodică către superiori
- Gestionarea comenzilor de piese de schimb primite de la departamentul Service
- Colectarea feedback-ului de la clienți și transmiterea acestuia către departamentele relevante
- Informarea departamentului financiar pentru facturarea produselor livrate
Beneficii:
- Decontarea cheltuielilor de transport
- Locație centrală, ușor accesibilă
- Bonus anual în funcție de atingerea obiectivelor la nivel de companie
- Telefon și laptop de serviciu (pentru uz profesional)
- Salariu fix, negociat în funcție de experiență
Demar Machinery SRL este o companie multinațională și singurul distribuitor autorizat al Bauer Maschinen GmbH în România. Suntem specializați în echipamente pentru construcții geotehnice și oferim soluții complete, care includ vânzarea de utilaje, consumabile și accesorii, precum și servicii de mentenanță la nivel național.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Demar Machinery Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 2. 12. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!