Administrator retea
Locație: Timișoara
Proces de recrutare:
- HR Call
- Technical Interview
Descriere:
Clientul nostru deține un complex modern de servicii și agrement din Timișoara, care include mai multe linii de activitate: servicii de ospitalitate (hotel & clinică), zone de agrement, parcare cu sisteme automate de acces și un ecosistem IT variat.
Responsanilități:
- Administrarea și mentenanța rețelei interne, a stațiilor de lucru (2030 PC-uri și laptopuri) și a infrastructurii IT.
- Configurarea, monitorizarea și întreținerea aplicațiilor interne: soft custom pentru încasări integrat cu sistemul de contabilitate, aplicații dedicate clinicii și hotelului, sisteme de acces și parcare (max. 20 stații de încasare).
-
Administrarea serverului de
- mail extern și suport tehnic pentru utilizatori. -
Monitorizarea și mentenanța sistemelor de supraveghere video.
- Coordonarea relației cu furnizorii externi (site, social media, soluții software).
- Implementarea și supravegherea măsurilor de securitate IT și protecția datelor companiei.
- Suport rapid pentru incidente și disponibilitate pentru intervenții la nevoie, inclusiv în weekend.
Profil:
- Experiență de minim 3 ani în administrarea rețelelor și a infrastructurii IT.
- Cunoștințe solide de rețelistică (LAN, WLAN, VPN), securitate IT și sisteme Windows.
-
Experiență în diagnosticare și rezolvare probleme hardware/software.
-
Abilități de colaborare cu furnizori externi și coordonare proiecte IT.
-
Persoană autonomă, organizată, orientată spre soluții.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Urban Connect Localiția: Timişoara
Timișoara, Timiș, RomaniaAdăugat: 16. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!