
Agent Call Center
Agent Call Center - proiect Voyo
Cautam persoane care au:
- Experienta anterioara in call center (constituie un avantaj);
- Bilingvi – nivel foarte bun de comunicare scrisa si vorbita in limba romana si limba engleza;
- Abilitati excelente de redactare, exprimare si gramatica;
- Orientare spre client, atentie la detalii;
Rolul tau in echipa:
- Preluarea si solutionarea solicitarilor primite telefonic, prin e-mail sau chat;
- Asigurarea unei experiente pozitive pentru clienti;
- Escaladarea cazurilor complexe (atunci cand este necesar);
Program de lucru: Ture rotative, in intervalul Luni-Duminica, 10: 00-23: 00;
Beneficii:
- Salariu fix 3. 300 net +bonus de performanta;
- Training specializat remunerat;
- Decontarea abonamentului la metrou sau stb;
- Posibilitatea de a lucra exclusiv remote, dupa perioada de proba.
Daca esti pregatit/a pentru o noua provocare, echipa noastra te asteapta cu entuziasm!
Descrierea companiei
ELICOM este un partener strategic în externalizarea serviciilor Call Center in limba romana si in limbi de circulatie internationala pentru companii multinationale din diverse sectoare de activitate-24/7, fiind una dintre primele companii private din industria de telecomunicatii din Romania. Punem accent pe oameni, suntem un colectiv tânar, entuziast, cu dorința de dezvoltare. Activitatea noastra vine in sprijinul companiilor dornice sa isi externalizeze activitatile de relatii cu clienti, oferind o paleta ampla si diversificata de servicii Call Center (complete, personalizate, simple si complexe): INFO Line, Help Desk, Telemarketing, Telesales, Customer Care, Servicii de sondare a opiniei publice.
Start in Elicom!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Elicom Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 19. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!