
Agent Customer Care/Limba Italiana
Cerințe:
- Limba italiana la nivel mediu-avansat;
- Conexiune stabila la internet;
- Cunostinte de operare PC;
- Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil;
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client
Condiții:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;
- Tichete de masa;
- Asigurare medicala privata;
- Training specializat.
Responsabilități:
- Asigura suport clientilor prin telefon, e-mail sau chat in limba italiana;
- Abordeaza si rezolva problemele clientilor intr-un mod eficient si profesionist;
- Inregistreaza corect informatiile si solicitarile clientilor in sistemul nostru;
- Colaboreaza cu echipa pentru a asigura satisfactia clientilor.
Konecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi. ︃︈︄︍︋︅︈︅︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎
Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Konecta Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
500-550 euroAdăugat: 29. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!