
Agent Vanzari
Compania Magnolia este în căutarea persoanei potrivite care să ocupe rolul de agent vânzări depozit EnGros Cluj- Napoca.
Această poziție combină cunoștințele tehnice despre flori și produsele florale cu abilitățile comerciale și relațiile cu clienții, iar scopul principal al persoanei care ocupă acest rol va fi acela de a realiza țintele de vânzări prin dezvoltarea și menținerea unui portofoliu solid de clienți.
Responsabilitățile principale care derivă din acest rol sunt:
- Cercetarea și identificarea potențialilor clienți din industria florală (florării, designeri de evenimente, etc. ) ;
- Realizarea de vizite de prospectare în teritoriul alocat;
- Evaluarea nevoilor și potențialului de cumpărare al clienților noi;
- Crearea unei baze de date actualizate cu informații despre clienți;
- Menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții fideli;
- Păstrarea evidenței detaliate a clienților și a istoricului tranzacțiilor;
- Programarea și efectuarea de vizite regulate pentru menținerea relațiilor;
- Demonstrarea caracteristicilor și avantajelor produselor florale;
- Prezentarea gamei complete de produse: flori proaspete, plante ornamentale, accesorii florale;
- Adaptarea prezentării în funcție de nevoile specifice ale fiecărui client;
- Negocierea prețurilor și condițiilor de vânzare;
- Stabilirea termenelor de plată și modalităților de livrare sau livrarea produselor;
- Încheierea contractelor de vânzare și urmărirea respectării acestora;
- Propunerea de discounturi sau facilități de plată pentru clienții fideli;
- Realizarea planului zilnic, săptămânal și lunar de vânzări;
- Urmărirea progresului față de țintele stabilite;
- Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor;
- Raportarea rezultatelor către managementul companiei;
- Monitorizarea sezonalității și disponibilității produselor pe piață
- Evaluarea calității produselor și identificarea defectelor sau problemelor;
- Urmărirea produselor și prețurilor practicate de concurență;
- Identificarea tendințelor și inovațiilor din industria florală;
- Raportarea oportunităților și amenințărilor de pe piață;
- Primirea, verificarea și înregistrarea comenzilor de la clienți;
- Asigurarea respectării termenelor de livrare convenite;
- Gestionarea situațiilor excepționale și a reclamațiilor;
- Recepționarea și verificarea mărfurilor primite de la furnizori
- Manipularea corespunzătoare a produselor florale pentru păstrarea calității;
- Organizarea și etichetarea produselor în spațiile de depozitare;
- Menținerea curățeniei și ordinii în zonele de lucru;
- Aplicarea procedurilor de păstrare specifice pentru fiecare tip de produs;
- Verificarea și menținerea temperaturii optime în spațiile frigorifice;
- Monitorizarea umidității și ventilației în depozit;
- Aplicarea procedurilor FIFO (First In, First Out) pentru produsele perisabile;
- Documentarea și raportarea oricăror probleme tehnice cu echipamentele de păstrare;
- Pregătirea ofertelor și propunerilor comerciale;
- Întocmirea contractelor de vânzare și a anexelor tehnice;
- Completarea formularelor de comandă și a documentelor de transport;
- Arhivarea și organizarea documentației comerciale;
- Documentarea rezultatelor negocierilor și a acordurilor încheiate;
- Înregistrarea feedback-ului primit de la clienți;
- Actualizarea bazei de date cu informații despre clienți:
- Menținerea legăturii cu partenerii și furnizorii străini;
- Coordonarea cu echipele interne (logistică, IT, financiar);
- Monitorizarea termenelor de plată ale clienților;
- Urmărirea încasării facturilor emise;
- Raportarea întârzierilor la plată și a problemelor de colectare;
- Identificarea oportunităților de optimizare a costurilor;
- Monitorizarea impactului discounturilor asupra profitabilității;
- Pregătirea necesarelor zilnice de flori pentru Magazinele Magnolia din Cluj- Napoca.
Succesul în această poziție depinde de capacitatea de a echilibra aspectele tehnice cu cele comerciale, de a construi relații autentice cu clienții și de a contribui activ la dezvoltarea sustenabilă a businessului.
COMPETENȚE ȘI CALIFICĂRI NECESARE:
- Experiență în vânzări, preferabil în domeniul agricol/floricultură;
- Abilități excelente de comunicare și prezentare;
- Competențe de negociere și închidere a vânzărilor;
- Capacitatea de a lucra cu obiective și ținte de performanță;
- Orientare puternică către satisfacția clientului;
- Empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților;
- Abilitatea de a construi relații pe termen lung;
- Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele diverse ale clienților;
- Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan;
- Abilități de planificare și organizare a timpului;
- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
Cerințe Suplimentare:
- Permis de conducere categoria B și disponibilitatea de a se deplasa săptămânal în teritoriul arondat;
- Flexibilitatea de a lucra în program prelungit când este necesar;
- Disponibilitatea pentru deplasări în teritoriu și vizite la clienți;
- Capacitatea de a lucra în condiții variate (depozit, teren, birou);
Din perspectiva noastră, acest rol necesita o combinație unică de cunoștințe tehnice specializate, abilități comerciale dezvoltate și competențe interpersonale. Dacă simți că poți răspunde cu Da acestor cerințe, te așteptăm să ne cunoaștem!
Compania noastră deține cea mai mare reţea de florării din ţară!
Dincolo de flori, noi transmitem sentimente, emoții și trăiri unice! Zâmbetul celor cu care interacționăm sau pentru care livrăm flori este răsplata noastră și ne face mare bucurie să luăm parte la momente speciale din viața clienților noștri!
Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante iar munca este răsplătită pe măsură!
Echipa este ceea ce ne face puternici iar munca și dedicarea sunt elementele care ne vor ajuta mereu în succesul nostru!
Dacă te consideri determinat și curios de cele de mai sus, aşteptăm cu drag aplicația ta!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Floraria Magnolia Localiția: Cluj-Napoca
Cluj-Napoca, RomaniaAdăugat: 12. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!