Analist Raportare Daune v.2
Sumar Rol - Responsabilitati si Cerinte
Candidatul ideal:
- Studii superioare (preferabil economice sau informatică) Studii superioare (preferabil statistică/matematică sau asigurări/finanțe)
- Minim 2 ani experiență pe un rol similar în asigurări Minim 2 ani experiență pe un rol similar
- Cunoștințe solide privind administrarea contractelor/polițelor, colectarea primelor de asigurare, si reconcilierea lor Cunoștințe de legislație și proceduri interne privind raportarea daunelor (avantaj)
- Bună înțelegere a indicatorilor de performanță din domeniul asigurărilor
- Abilități de prezentare (rapoarte clare, grafice, prezentări management)
- Abilități în optimizarea proceselor și utilizarea aplicațiilor informatice specifice
- Gândire analitică, agilitate, capacitate de sinteză și orientare spre îmbunătățire continuă
- Experiența cu AI în procese reprezintă un avantaj
Misiune Pozitie
- Participa la extragerea, centralizarea şi prelucrarea datelor necesare pentru calculul indicatorilor cheie de performanta specifici Diviziei Daune Asigurari Generale;
- Utilizeaza bazele de date tehnice specifice pentru elaborarea analize si rapoarte;
- Verifica, sesizeaza si monitorizeaza corectarea erorilor aparute in procesul de gestionare al dosarelor de daune generale;
- Participa la dezvoltarea si implementarea de KPI noi.
Sarcini si Responsabilitati
Profesionale:
- Monitorizeaza bazele de date pentru a asigura acurateţea datelor;
- Participa la centralizerea informatiilor din bazele de date care stau la baza calculului indicatorilor cheie de performanţă (KPI), asigurand consistenta acestora;
- Prelucreaza (coreleaza, agrega si modeleaza) informatiile extrase din bazele de date;
- Participa la realizarea calculul indicatorilor cheie de performanta specifici stabiliti la nivel de Divizie;
- Participa la realizarea calculului unor indicatori reprezentativi de risc operational si monitorizeaza evolutia acestora (in colaborare cu analistul senior si managerul);
- Centralizeaza, verifica si participa la intocmirea rapoartelor de activitate la nivel de Divizie;
- Ofera suport altor departamente, furnizând informaţii şi expertiză;
- Participa la elaborarea rapoartelor aferente inchiderilor de luna, trimestru, semestru, an;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
- Sa urmeze programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S. A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Groupama Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 5. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!