
Analist Servicii Client
Informatii generale:
Domeniu de activitate: Call center / Suport clienți
Tip norma: cu normă întreagă
Tip contract: cu durată nedeterminată
Modalitate selectie: Interviu
Scopul rolului: asigura managementul relatiilor cu clientii si este responsabil pentru managementul si gestionarea zilnica a proiectelor cheie ale clientilor, monitorizand indicatorii cheie de performanta contractuali si bugetul de intretinere si implementeaza planurile de actiune associate.
Cerinte:
- Nivel educatie: Universitar - ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR
- Experienta: Experiență puțină - mai puțin de 3 ani
- Competențe lingvistice: Engleză - C1 (Avansat)
Locatie:
Regim de munca: sediu
Localitate: Bucuresti Sectorul 6
Adresa: INDEPENDENŢEI, nr. 319L, cladirea Berlin - Sema Park, et. 2
Making the World a Safer Place.
Building mission-critical solutions powered by biometrics and cryptography.
The world around us is connected through billions of daily interactions between governments, enterprises and everyday citizens. These interactions ౼ each demanding simpler and more secure ways to pay, connect, access, be identified, travel or stay safe ౼ are set to increase exponentially.
Since our founding, IDEMIA has made it our mission to make the world safer through our deep-rooted experience in biometrics and cryptography. Today, we lead our industries with our cutting-edge expertise. Our technology leadership makes us the partner of choice for hundreds of governments and thousands of enterprises in more than 180 countries, including some of the biggest and most influential brands in the world.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: IDEMIA Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 19. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!