
Asistent administrativ/asistenta administrativa
Cerințe și scopul postului:
Titularul postului asigură funcționarea optimă a echipei și a locației, conform procedurilor și trainingului.
Responsabilități principale:
- Coordonarea activităților din locație și sprijin în gestionarea echipei
- Supravegherea aprovizionării cu produse alimentare și nealimentare; gestionarea comenzilor online
- Organizarea retreat-urilor și evenimentelor în locație
- Menținerea ordinii în zona de recepție
- Pregătirea și facilitarea tururilor de orientare pentru oaspeți (proceduri check-in, facilități, terapii etc. )
- Gestionarea eficientă a solicitărilor oaspeților și menținerea relațiilor optime cu aceștia
- Inspectarea locației, delegarea și urmărirea sarcinilor de curățenie și întreținere
- Emiterea facturilor
- Asistență în pregătirea materialelor și postărilor pe social media
- Colectarea, procesarea și prezentarea feedback-ului de la oaspeți echipei
- Participarea la ședințele săptămânale/lunare pentru analiza feedback-ului și îmbunătățirea activității clinice
Beneficii:
- Locație: Stănești, Dâmbovița (aprox. 36 km de București)
- Decontare transport
- Salariu fix: 4000 RON
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: ABC Human Capital Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
1055-1165 euroAdăugat: 22. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!