
Asistent Manager - Financiar
DESPRE CLIENT
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie cu istorie ceoferă un pachet integrat de soluţii si servicii pentru utilizarea materialelor geosintetice. Portofoliu de produse este foarte diversificat și la cele mai înalte standarde de calitate și la prețuri competitive, incluzând materiale precum geogrile si geocompozite destinate utilizării in structurile asfaltice, geotextile țesute și nețesute, geogrile flexibile si rigide, geocompozite drenante, geocompozite bentonitice si geomembrane din HDPE, saltele antierozionale sintetice, saltele antierozionale biodegradabile și geocelule. Alături de aceste produse, Clientul nostru oferă și o serie de servicii adiacente, specifice: consultanță în alegerea soluțiilor tehnice optime, livrarea materialelor achiziționate, asistență tehnică gratuită la instalarea materialelor geosintetice, instalare și montaj in șantier. Este o activitate de nișă dar extrem de importantă și cu o plajă foarte largă de clienții și de aplicații, produsele companiei fiind folosite la armarea pământurilor, la construcția de drumuri, autostrăzi, parcări, piste aero-portuare, la lucrările de cale ferată, construcții de poduri, tunele, fundații clădiri si alte structuri îngropate, consolidare și reabilitări. Având în vedere plaja foarte largă de utilizări, produsele companiei sunt la mare căutare și apreciate de clienții fideli.
Compania se mândrește cu un număr impresionant de proiecte răspândite în toată țara, proiecte speciale precum bazine cu apă, pârtii de schi, spații de pompare sau proiecte de mare anvergură precum drumuri naționale, căi aeroportuare, drumuri județene, bulevarde, străzi și parcări – folosite de milioane de oameni. Chiar dacă nu știm, dar este foarte posibil că fiecare dintre noi a circulat la un moment dat pe un drum la care Clientul nostru a contribuit.
Aflată în plină dezvoltare, compania este în căutarea unor noi colegi.
Descrierea jobului
Căutam 1 x Asistent Manager - Financiar pentru București.
Scopul principal al postului: Sprijinirea activității administrative și financiară, contribuind la buna desfășurare a operațiunilor zilnice.
RESPONSABILITĂȚI
- Monitorizarea și urmărirea plăților către furnizori;
- Urmărirea încasărilor de la clienți;
- Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii;
- Operarea documentelor în platforma SmartBill (contabilitate primară, introducere date);
- Înregistrarea și actualizarea intrărilor și ieșirilor din gestiune;
- Modificarea și actualizarea stocurilor de marfă în contabilitate;
- Menținerea legăturii cu serviciul de contabilitate externalizat;
- Întocmirea și actualizarea de tabele statistice privind vânzările pe game de produse.
Candidatul ideal
Educație și Experiență
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar.
Alte cerințe
- Cunoștințe solide de contabilitate primară;
- Experiență în utilizarea platformei SmartBill;
- Abilități organizatorice și atenție la detalii;
- Capacitate de comunicare eficientă și colaborare cu echipa internă și partenerii externi.
- Atenție la detalii, organizare, respectarea termenelor.
Personalitate
- Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism;
- Inițiativă, spirit practic;
- Autonomie și independență;
- Flexibilitate, deschidere, creativitate.
OFERTA
- Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă;
- Contract de munca pe durată nedeterminată;
- Proiecte interesante/de portofoliu, cu mare impact;
- Șansa de a învăța de la colegi cu experiență. Programe de training intensiv pe produsele companiei;
- Locație foarte accesibilă, în centrul Bucureștiului, foarte bine conectată la mijloace de transport în comun;
- Salariu motivant (se renegociază după perioada de probă);
- Tichete de masă (după perioada de probă);
- Concediu de odihnă minim 21 zile lucrătoare;
- Program: Luni-Vineri, de la 9 la 17 (o oră pauză).
Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Academia de HR Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
950-1000 euroAdăugat: 16. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!