
Asistent Manager
Firma noastră este în căutarea unui Asistent Manager responsabil pentru gestionarea activităților de contabilitate primară și suport administrativ. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, te așteptăm să te alături echipei noastre.
Responsabilități principale:
- Gestionarea fluxului de lucru pentru tehnicieni: urmărirea și verificarea sarcinilor acestora pentru a menține un flux constant al activităților în firmă.
- Administrarea componentelor pentru reparații: deschiderea coletelor cu componente, gestionarea stocurilor și organizarea acestora.
- Plasarea comenzilor: asigurarea aprovizionării cu componente și materiale necesare pentru activitățile de reparații.
- Răspuns la apelurile telefonice: gestionarea apelurilor primite și oferirea suportului necesar clienților și partenerilor.
- Gestionarea retururilor: returnarea componentelor defecte sau neconforme către furnizori.
Cerințe:
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu multiple sarcini simultane.
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienți, parteneri și colegi.
- Experiență anterioară în gestiunea stocurilor și plasarea comenzilor (avantaj).
Program de lucru:
- Luni - Vineri: 9: 00 - 18: 00
- Două sâmbete pe lună: 9: 00 - 15: 00
Ce oferim:
- Echipă frumoasă și colectiv unit, într-un mediu de lucru prietenos.
- Dezvoltare profesională într-o companie în plină creștere.
- Salariu adaptat experienței și responsabilităților asumate. Salarizarea fixă + procent din realizări. După perioada de proba: 4000-5000 NET în funcție de realizări
- Bonusuri de performanță și alte beneficii motivante.
Nu putem fi colegi dacă:
- nu ai experiență și nu ai mai lucrat în domeniu.
- nu ești o persoană serioasă și responsabilă;
- dacă dorești să colaborăm doar pentru scurt timp;
- nu ești o persoană stabilă și ai avut joburi la care ai lucrat doar câteva luni la fiecare;
- ești student sau ai studii în desfășurare;
- cauți un post part-time;
- nu-ti place să te implici;
- îți place zona de confort.
Te rugăm să ne trimiți C. V. -ul tău.
Avem un număr considerabil de aplicații și ne vom focusa doar pe contactarea celor mai potriviți candidați. Vă mulțumim tuturor pentru interes și apreciem eforturile depuse în procesul de aplicare
Te așteptăm în echipa noastră!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: GSM Zone Localiția: Iaşi
Iaşi, RomaniaAdăugat: 16. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!