
Asistent Manager
Candidatul Ideal
- Competente profesionale si tehnice necesare: Experiență anterioara relevanta (Nivel de experienta minima: 1 ani);
- Cunostinte avansate de Excel (Tabele si Formule, Rapoarte, Tabele dinamice, Grafice, consolidari date),
- Cunostinte avansate de limba Turcă şi/sau Engleză (nu este nevoie de certificat)
- Cunostinte despre solutii ERP (constitue avantaj);
- Capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor.
- Studii Superioare cu profil economic/tehnic (constituie avantaj)
- Cunostinte privind piata de produse sanitare si legislatia aferenta (constituie avantaj)
- Aptitudini de comunicare in vederea elaborarii si redactarii de documente, e-mail-uri, etc.
- Cunostinte de contabilitate primara
- Permis de conducere (constituie avantaj)
Responsabilități:
- Elaborarea de analize si rapoarte.
- Actualizarea si Monitorizarea portofoliului de clienti/furnizori
- Înregistrează și actualizează documentele financiar-contabile și informează departamentul de contabilitate.
- Analizeaza si verifica soldurile conturilor contabile,
- Operarea si verificarea extraselor de cont, urmarirea platilor și incasarilor.
- Gestioneaza relatia cu bancile si Trezoreria Statului;
- Indeplineste task-urile primite de la superiori.
- Arhiveaza atat electronic cat si fizic extrasele si documentele aferente;
- Lucreaza cu departamenul de grafica pentru dezvoltarea catalogului și fisei tehnice ale produselor.
Ce avem de oferit:
- Salariu competitiv
- Atmosferă de lucru calmă;
- Mediu de lucru international;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala reala;
- Birouri/scaune ergonomice
- Telefon mobil de serviciu, Laptop;
- Cafea/ceai la birou
- Accesibil pentru scaun cu rotile
Bine de știuț
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date KAS. RO SUPPLIERS pentru o perioada nu mai mare de un an.
Descrierea companiei
KAS. RO SUPPLIERS SRL este o companie nou înființată și ca filiala a Grupului Kayalar fondată în 1970 cu sediul în Istanbul şi cunoscut sub brand-ul KAS®.
În prezent Grupul nostru exportă în peste 74 de țări și servește mulți clienți oferind suport complet și tehnici de gestionare a relației cu clienții. Kayalar Group - KAS® nu a renunțat niciodată la ținta unei creșteri continue și își menține activitățile constant. În prezent, avem peste 700 de angajati în 3 facilități cu suprafața de 35. 000 m2 cu o spațiul interior de 15. 000 m2. Calitatea produsului este asigurată și certificată în conformitate cu standarde precum CE, EN, TSE, TS, TSEK, GOST și ISO 9001. În cadrul companiei KAS®, producătorul de echipamente originale (O. E. M. ) este o opțiune disponibilă oferita de o companie cu multă experiență. În domeniul exportului, suntem o companie certificată ca operator economic autorizat (AEO), ceea ce aduce o serie de avantaje, inclusiv o rată mai mică de inspecții fizice a mărfurilor exportate, eliberarea mai rapidă a transporturilor, tratamentul preferențial de către autoritățile vamale etc.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: KAS Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
3500-4500 lei netAdăugat: 18. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!