
Asistent Manager
Scopul postului: are rolul de a asigura conducerii firmei asistenţă managerială
Integrarea in structura organizatorica:
- Se subordoneaza: Director General
- Relatii functionale: cu toate entitatile din unitate, cel putin la nivelul reprezentantilor acestora
Responsabilitati si sarcini:
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizeaza baza de date a documentelor
- asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte solicitate de management
- procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
- coordoneaza contactelor de afaceri
- comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor
- relationarea cu furnizorii, partenerii si colaboratorii firmei
- gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat
- analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat
- convoacă participantii la sedintele firmei
- participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
- participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
Pregatirea si experienta:
Studii:
- absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie)
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
- Atentie la detalii
- Cunostinte de limbi straine: limba enlgeza nivel avansat (scris, vorbit, citit)
- Cunostinte de operare pe calculator: Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)
CORAL este compania românească de antrepriză generală cu 25 de ani de experiență in domeniul constructiilor, oferind servicii complete de proiectare, planificare, dezvoltare și execuție a lucrarilor de anvergura mare si medie.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: CORAL Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 11. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!