
Asistent Manager
Candidatul Ideal
- spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.
- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.
- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.
- permis categoria B.
Descrierea jobului
- gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.
- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.
- gestionarea comunicarii cu clientii.
- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.
- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.
- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Gaz Instal TopExpert Localiția: Mioveni
Mioveni, RomaniaAdăugat: 14. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!