
Asistent manager / secretara
Candidatul Ideal
- persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
- prezenta placuta, dictie buna;
- capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
- capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
- PC - Word, Excel, PowerPoint;
- Engleza - nivel mediu
Descrierea jobului
- asigura fluxul de informatii intre firma – clienti – departamentele firmei
- tehnoredacteaza la calculator toate informatiile zilnic (corespondenta, rapoarte, etc)
- arhivarea, selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente
- raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia/transmite mesajele
- respecta procedurile generale de lucru: program lucru, regulament de ordine interioara, punctualitate in intocmirea si predarea lucrarilor
Descrierea companiei
SC NEMAR EDIL GENERAL SRL
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Nemar Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 9. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!