
Asistent Marketing
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie cu istorie ceoferă un pachet integrat de soluţii si servicii pentru utilizarea materialelor geosintetice. Portofoliu de produse este foarte diversificat și la cele mai înalte standarde de calitate și la prețuri competitive, incluzând materiale precum geogrile si geocompozite destinate utilizării in structurile asfaltice, geotextile țesute și nețesute, geogrile flexibile si rigide, geocompozite drenante, geocompozite bentonitice si geomembrane din HDPE, saltele antierozionale sintetice, saltele antierozionale biodegradabile și geocelule. Alături de aceste produse, Clientul nostru oferă și o serie de servicii adiacente, specifice: consultanță în alegerea soluțiilor tehnice optime, livrarea materialelor achiziționate, asistență tehnică gratuită la instalarea materialelor geosintetice, instalare și montaj in șantier. Este o activitate de nișă dar extrem de importantă și cu o plajă foarte largă de clienții și de aplicații, produsele companiei fiind folosite la armarea pământurilor, la construcția de drumuri, autostrăzi, parcări, piste aero-portuare, la lucrările de cale ferată, construcții de poduri, tunele, fundații clădiri si alte structuri îngropate, consolidare și reabilitări. Având în vedere plaja foarte largă de utilizări, produsele companiei sunt la mare căutare și apreciate de clienții fideli.
Compania se mândrește cu un număr impresionant de proiecte răspândite în toată țara, proiecte speciale precum bazine cu apă, pârtii de schi, spații de pompare sau proiecte de mare anvergură precum drumuri naționale, căi aeroportuare, drumuri județene, bulevarde, străzi și parcări – folosite de milioane de oameni. Chiar dacă nu știm, dar este foarte posibil că fiecare dintre noi a circulat la un moment dat pe un drum la care Clientul nostru a contribuit.
Aflată în plină dezvoltare, compania este în căutarea unor noi colegi.
Scopul principal al postului: Realizarea si implementarea strategiei de marketing a companiei.
Descrierea jobului
- Identificarea oportunităților de participare la licitații publice și private;
- Pregătirea documentației necesare pentru ofertare (tehnică și financiară), în colaborare cu echipa tehnică și cu managementul;
- Monitorizarea portalurilor de achiziții publice (SEAP, SICAP etc. ) ;
- Realizarea și implementarea unor campanii de promovare (online și offline);
- Gestionarea materialelor de prezentare ale companiei;
- Relaționarea cu potențiali clienți, furnizori și parteneri.
Educație și Experiență
- Studii superioare finalizate (preferabil în Construcții, Marketing sau Economie);
- Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar (avantaj în ofertare/achiziții/licitații), in special într-o firma de construcții sau instituție de stat unde a lucrat in domeniul infrastructurii);
Alte cerințe
- Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Limba Engleză minim nivel mediu;
- Bune abilități de comunicare și relaționare și negociere;
- Atenție la detalii, organizae, respectarea termenelor;
- Persoană pro activă, cu spirit de inițiativă;
- Aptitudini de planificare, organizare și punctualitate.
Personalitate
- Persoană analitică, atentă la detalii;
- Inițiativă și proactivitate, creativitate;
- Capacitatea de adaptare;
- Atitudine pozitivă.
OFERTA
- Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă;
- Contract de munca pe durată nedeterminată;
- Proiecte interesante/de portofoliu, cu mare impact;
- Șansa de a învăța de la colegi cu experiență. Programe de training intensiv pe produsele companiei;
- Locație foarte accesibilă, în centrul Bucureștiului, foarte bine conectată la mijloace de transport în comun;
- Salariu motivant (se renegociază după perioada de probă);
- Tichete de masă (după perioada de probă);
- Bonusuri de performanță;
- Concediu de odihnă minim 21 zile lucrătoare;
- Program: Luni-Vineri, de la 9 la 17 (o oră pauză). Activitatea se desfășoară predominant de la birou, dar se poate discuta posibilitatea unui regim hibrid în funcție de experiența și performanța candidatului.
Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!
Descrierea companiei
Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Academia de HR Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
950-1000 euro netAdăugat: 9. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!