
Assistant Manager
Candidatul Ideal
- limba engleza la nivel conversational vorbit/scris;
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- atentie la detalii;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- aptitudini organizatorice, orientare catre rezultat;
- persoana flexibila, comunicativa si de incredere;
- bune cunostinte de operare PC (Pachet Office, Internet, etc. ) ;
- permis de conducere categoria B;
Descrierea jobului
Pozitia este una de management si are drept scop imbunatatirea modului de desfasurare si eficientizarea activitatilor companiei.
Principalele responsabilitati:
- Participarea activa la realizarea proiectelor;
- Realizarea ofertelelor pe baza informatiilor primite de la managerul diviziei;
- Urmarirea etapelor de desfasurare a contractelor;
- Rezolvarea promptă a sarcinilor trasate de catre manager si implicarea eficienta in initiativele companiei.
- Însuşirea notiunilor de baza privind obiectul de activitate al companiei;
- Implicarea in activitati de marketing si promovare;
- Monitorizarea evolutiei pietei (distributie, preturi, competitie etc);
- Poate prelua atributiile managerului atunci cand este cazul;
Oferta:
- pachet salarial foarte motivant;
- mediu activ orientat pe satisfactii profesionale relevante;
- training’uri in tara si in strainatate.
- auto, laptop, telefon, etc.
Descrierea companiei
Advanced Technical Solutions membra a grupului ATS-ABM, este o companie ce oferă o gama de servicii specializate de proiectare şi implementare SISTEME DE AUTOMATIZARE, SISTEME FIRE SAFETY si INSTALAŢII ELECTRICE.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Advanced Technical Solutions and Design Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 21. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!