Assistant Manager
Job Description
Responsabilități cheie
-Suport administrativ pentru managerii de proiect și conducere (gestionare calendar, programări, întâlniri, minute).
-Pregătirea, verificarea și înregistrarea documentelor
- contabile primare: facturi de achiziții, facturi emise, bonuri de consum, registru de casă, extrase bancare (pregătire pentru contabilitate).
-Coordonarea operațională a achizițiilor de materiale/servicii (solicitări oferte, comparații, comenzi, urmărire livrări).
-Pregătirea și arhivarea dosarelor de proiect (contracte, anexe, situații de lucrări, recepții) și a documentației de șantier.
-Comunicarea cu furnizori, subcontractori, instituții (camera de comerț, primărie, inspectorate) și cu clienții; urmărire corespondență.
-Suport la pregătirea facturării către clienți și la reconcilierea plăților.
-Pregătirea rapoartelor lunare pentru management (costuri curente, documente fiscale neînregistrate, discrepante).
-Îmbunătățirea proceselor administrative interne (proceduri, checklisturi pentru
- primire documente între birou și șantier).
Cerințe obligatorii (must)
-Experiență minimă 2 ani în poziții administrative/office sau asistent manager.
-Cunoștințe practice de contabilitate primară: înregistrare facturi, emitere / verificare facturi, registru casă; familiaritate cu fluxul de documente pentru contabilitatea externă.
-Cunoștințe avansate MS Office (Excel — tabele, formule, filtre) și cunostinte cu un soft de gestiune/ERP (ex: Smart
Bill, SAGA, CIEL, Win
Mentor sau echivalent).
-Studii medii / superioare (administrativ, economic,
- contabil sau construcții reprezintă avantaj).
-Abilități foarte bune de comunicare (în scris și verbal) în limba română;
-Organizare excelentă, atenție la detalii, capacitate de prioritizare și respectare termene.
-Disponibilitate pentru deplasări ocazionale pe șantier în zona Cluj.
Competențe și calități personale (nice-to-have)
-Cunoștințe în managementul proiectelor (noțiuni) și în relația cu beneficiari/diriginți de șantier.
-Abilitatea de a lucra autonom, de a prelua și coordona taskuri multiple.
Beneficii oferite:
-Tichete de masă 40 lei/zi
-Decontare transport.
-Prime la sfârșitul anului (bonus de performanta)
-Training intern pe procese companie și softuri folosite
-Echipament de lucru (telefon / laptop la nevoie)
-Mediu profesionist, posibilitate de dezvoltare în cadrul echipei de proiect
Program: 8:00–17:00 (flexibilitate - dupa 3 luni)
-Loc de muncă: birou în Cluj-Napoca
BenefitsCheck Your Resume for Match
Upload your resume and our tool will compare it to the requirements for this job like recruiters do.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!