Associate Facilitities
Description
- Gestionarea procedurilor de securitate in sediul din Bucuresti
- Gestionarea sitemului si a cardurilor de control acces in spatiile companiei, atunci cand este cazul
- Gestionarea documentatiei necesara pentru o buna functionare a spatiilor companie
I din punct de vedere SSM si SU ( planuri de evacuare, stingatoare, verificari PRAM) - Verificarea planurilor etajelor împreună cu tehnicianul CAD, pentru a asigura includerea detaliilor aferente ingineriei structurale și civile, precum și sistemelor mecanice și electrice.
- Arhivarea si gestionarea documentatiei privind verificarile periodice efectuate de catre administratia (detectie incendiu, cctv, HVAC, etc)
- Rezervarile spatiilor de lucru in
- ul specific CMAP - Inregistrarea vizitatorilor in sistemul de control acces specific
- Coopereaza cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat cat este necesar, pentru a face posibila realizarea sau cerintele dispuse de catre inspectorii de munca si inspectorii sanitari
- Ofera servicii de suport
- Gestioneaza corespondenta de intrare/iesire prin registrul de intrari/iesiri de documente si o directioneaza catre departamentele interesate
- Este garantul unui bun nivel de prestari de servicii din parte furnizorilor (curatenie, Securitate, climatizare, transport, curierat, etc)
- Coordoneaza activitatea de transport si livrare protocol
- Gestioneaza flota de autovehicule ale companiei
- Gestioneaza apartamentele inchiriate de catre companie
- Supervizeaza stocurile de materiale
- Gestionarea și înregistrarea tuturor achizițiilor în sistemul de management financiar.
- Gestioneaza si raspunde la solicitarile altor departamente
- Participa activ in organizarea evenimentelor interne si externe
- Participa si gestioneaza actiunile de amenajari interioare si extinderi a spatiilor companiei
- Gestionarea achizitiilor in interesul companiei
- Efectuare decont cheltuieli administrative/protocol
Program de lucru: L-V : 09:00-18:00
Locatie: Bucuresti, Premium Plaza, birou ADMIN
EN VERSION:
- Managing security procedures at the Bucharest office
- Managing the access control system and access cards for company spaces, when necessary
- Managing the necessary documentation to ensure proper operation of the company’s premises in terms of occupational health and safety (SSM) and fire safety (SU) (evacuation plans, fire extinguishers, PRAM checks)
- Verify floor plans with CAD technician to include details related to structural and civil engineering as well as mechanical and electrical systems
- Archiving and managing documentation regarding periodic inspections carried out by the administration (fire detection, CCTV, HVAC, etc. )
- Workspace reservations in the dedicated CMAP tool
- Recording visitors in the specific access control system
- Cooperating with the employer and/or designated workers, as necessary, to enable compliance with requirements set by labor inspectors and health inspectors
- Providing support services
- Managing incoming/outgoing correspondence through the document registry and directing it to the relevant departments
- Ensuring a high level of service delivery from suppliers (cleaning, security, climate control, transportation, courier services, etc. )
- Coordinating transport and delivery protocol activities
- Managing the company’s vehicle fleet
- Supervising inventory of materials
- Managing and recording all purchases in the financial management system
- Handling and responding to requests from other departments
- Actively participating in organizing internal and external events
- Participates in and manages interior design and expansion activities for the company’s spaces
- Managing
- related purchases - Processing administrative/protocol expense reports
Working hours: Monday-Friday, 09:00-18:00
Location: Bucharest, Premium Plaza, ADMIN office
Location:
ROU Bucharest - 63-69 Dr. Iacob Felix StreetLanguage Requirements:
English (Required)Time Type:
Full time- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Concentrix Localiția: Bucureşti
Bucureşti Sectorul 1, București, RomaniaAdăugat: 15. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!