
Back Office
Candidatul Ideal
- Cunoştinţe foarte bune de operare PC;
- Orientarea spre obţinerea de rezultate şi spre calitate;
- Dorinţa şi capacitate de asimilare a informaţiilor noi;
- Abilităţi foarte bune de comunicare şi de lucru în echipă;
- Persoană serioasă, organizată şi responsabilă.
Descrierea jobului
- Asigurarea unui standard calitativ ridicat pentru serviciile oferite clienţilor;
- Întocmirea documentelor ce definesc relația companiei cu clienții și care însoțesc autovehiculele;
- Introducerea datelor în sistemele informatice utilizate şi configurarea produselor/serviciilor conform solicitărilor;
- Gestionarea documentelor și a rapoartelor necesare desfășurării activității.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Mediu de lucru dinamic şi profesionist;
- Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere de succes în domeniul auto.
MERIDIAN AUTO este unul dintre cei mai performanţi concesionari ai mărcilor Dacia şi Renault, datorită valorilor care i-au guvernat evoluţia în cei peste 30 de ani de activitate din domeniul auto: excelenţă, profesionalism şi inovaţie.
Cu o preocupare continuă pentru furnizarea unor produse şi servicii la standarde înalte de calitate, am devenit atât o companie importantă din mediul de business din Romania, cât şi un partener de încredere pentru toţi clienţii şi colaboratorii noştri.
Fiind o organizaţie care creşte constant şi care se adaptează permanent la nou, prin schimbarea tehnologiilor şi prin introducerea unor noi servicii, vom continua să fim aproape de clienţii noştri cu cele trei locaţii din Bucureşti – Berceni, Militari şi Pipera.
Te aşteptăm alături de noi!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Meridian Auto Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 17. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!