
Call center - Receptie clienti
Call center - Receptie clienti Bucuresti Sectorul 1
Candidatul Ideal
- Ai mai lucrat pe un post similar
- Experienta in call center, de minim 2 ani
- Ai bune abilitati de comunicare ︉si organizare
- Ai simtul umorului (necesar pentru integrarea in echipa Berariei H)
- Persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres
- Experienta si ambitia de a avansa te recomanda
- Ai capacitate de concentrare, inițiativă și esti orientat către client;
- Esti disponibil dе lucru în ture și weekend;
- Vorbesti limba engleza, la nivel conversational
- Ai cunostinte de MS Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook)
Descrierea jobului
- urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/eveniment cu rezevarile si locurile disponibile
- ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente
- participa activ in preluarea rezervarilor telefonice si introducerea lor in sistem
- realizeaza rapoarte cu statusul rezervarilor pentru fiecare eveniment.
- te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca)
- activitatea se desfasoara de la birou (locatia Beraria H), unde te asteapta o echipa tanara si cu chef de viata!
Keywords: rezervari, receptie, call center, relatii clienti, secretara, asistent manager, front desk, hostess, back office, costumer care officer, secretariat, costumer care, outbound, inbound, ambasador, promotii, promotion, receptionist, receptionera; rezervari, receptie, call center, relatii clienti, secretara, asistent manager, front desk, hostess, back office, costumer care officer, secretariat, costumer care, outbound, inbound, ambasador, promotii, promotion, receptionist, receptionera, team leader, supervisor, manager, ticketing, online sales.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Beraria H Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 23. 6. 2025
Postul de muncă activ
10 persoane au vizionat această ofertă de muncă.