Consilier Asigurari Parteneri si Angajati
Misiune Pozitie
Emite şi gestionează poliţele/ contractele de asigurare pentru clientii repartizati, parteneri si angajati ai companiei, conform politicii si normelor interne.
Sarcini si Responsabilitati
Profesionale:
Emite şi gestionează poliţele de asigurare privind patrimoniul companiei si cele ale clientilor repartizati, parteneri si angajati ai companiei;
Emite şi gestionează poliţe de asigurare pentru clientii repartizati ca urmarea incheierii contractelor de barter ai companiei, conform politicii si normelor interne;
Realizează (la nevoie) inspecţii de risc respectând normele interne specifice;
Urmareste incasarea primelor/ ratelor/restantelor/ intarzierilor de plata la poliţele încheiate şi alocarea lor in sistem, onform normelor interne;
Urmăreşte reînnoirea poliţelor de asigurare pe măsură ce expiră;
Realizează sistematic transferul de date aferente poliţelor/contractelor si suplimentelor emise, precum si a politelor/contractelor reziliate, prin colectarea si predarea catre Portofoliu in vederea introducerii in bazele de date, sau transmiterea informatiilor necesare in vederea rezilierii politelor/contractelor; ofera, cand este cazul, sprijin la operarea politelor/contractelor in aplicatii;
Ţine gestiunea imprimatelor cu regim special, urmăreste actualizarea acestora conform procedurilor, respectând prevederile Normelor privind gestiunea şi circuitul DRS; asigură actualizarea permanentă a documentaţiei necesare desfăşurării normale a activităţii; asigură utilizarea numai a documentelor valabile;
Obtine aprobari / derogari de la Conditiile standard de asigurare sau de la normele şi procedurile interne ale companiei de la Diviziile Tehnice, in vederea ofertarii catre clientii repartizati, parteneri si angajati ai companiei;
Comunică superiorilor ierarhici date legate de contractele gestionate (incheieri si rezilieri de contracte, volum de polite emise, etc);
În relaţiile cu clienţii, angajatul are un comportament corect şi profesionist, care corespunde intereselor clienţilor şi potenţialilor clienţi, oferind soluţii adecvate nevoilor lor, evitand conflictele de interese; în cazul unor astfel de conflicte, acesta va informa Societatea si va acorda intotdeauna prioritate intereselor Clientului;
Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată;
Sa urmeze programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S. A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
Sa obtina certificatul de pregatire profesionala initiala, continua si creditele anuale in termenele prevazute de legislatia in vigoare;
Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
Educatie - Nivel si Specializare
Specializare/ Certificari/ Calificari
Experienta Relevanta
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Groupama Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 18. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!