Consilier Licitatii Asigurari
Misiune Pozitie
1. Gestioneaza procesul de management al partilor interesate (stakeholderi) in licitatiile pentru proiecte mari;
2. Pregateste si intocmeste documentele si ofertele
- economice privind participarea la licitatii, in colaborare cu celelate departamente implicate, respectiv pentru asigurarea formalitatilor
- licitatie;
3. Participa in cadrul proceselor de licitatie;
4. Tine evidenta si monitorizeaza (follow up) licitatiile;
5. Emite si gestioneaza polite de asigurare castigate la licitatiile la care a participat, sau pentru clientii/ partenerii repartizati, conform politicii si normelor interne;
Sarcini si Responsabilitati
- Intocmeste si pregateste documentele necesare procesului de participare si de calificare la licitatii, prin colaborare cu celelalte departamente implicate (tehnic, financiar, juridic, etc. ), urmarind finalizarea corespunzătoare a procesului de ofertare la licitatii;
- Obtine aprobari/ derogari de la conditiile standard de asigurare sau de la normele şi procedurile interne ale companiei de la Diviziile Tehnice, in vederea participarii directe la licitatii/ cereri de oferte;
- Participa efectiv la licitatii si asigura intocmirea formalitatilor
- licitatie; - Realizează (la nevoie) inspecţii de risc respectând normele interne specifice;
- Realizează transferul de date aferente poliţelor/ contractelor si suplimentelor emise, precum si a politelor/ contractelor reziliate; ofera, cand este cazul, sprijin la operarea politelor/ contractelor in aplicatii;
- Emite şi gestionează poliţe de asigurare castigate la licitatiile la care a participat, ale clientilor/ partenerilor repartizati;
- Urmareste incasarea primelor/ratelor/restantelor/ intarzierilor de plata la politele incheiate si alocarea incasarilor in sistem, conform normelor interne;
- Urmăreşte reînnoirea poliţelor de asigurare pe măsură ce expiră;
- Incarca documente aferente participarii la licitaţii în SEAP; publica diverse oferte de asigurare pe SEAP in vederea vanzarilor directe de asigurari catre diverse firme contractante;
- Oferă suport reţelei de vânzări în ceea ce priveşte participarea la licitaţii, la cereri de oferta sau vanzari directe de asigurari prin SEAP, în conformitate cu politica şi normele comerciale şi în limitele de autoritate stabilite;
- Contribuie la automatizarea proceselor prin aplicatii;
- Comunică superiorilor ierarhici date legate de contractele gestionate (incheieri si rezilieri de contracte, volum de polite emise, etc), de rezultatele licitatiilor la care a participat;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
Educatie - Nivel si Specializare
Studii superioare - obligatoriu
Specializare/ Certificari/ Calificari
Cursuri de specializare/ certificari/ calificari - orice formă de pregătire în asigurări - constituie avantaj
Experienta Relevanta
Pe un post similar - min. 6 luni, constituie avantaj
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Asigurari - min. 6 luni
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă