
Contabil
Candidatul Ideal
Persoana ideală pentru acest rol este organizată, atentă la detalii și are abilități de comunicare.
De asemenea, ar trebui să fie capabilă să lucreze atât independent, cât și în echipă, având o atitudine proactivă în îmbunătățirea proceselor. Constituie Avantaj: Experienta in gestionarea documentelor, cursuri de calificare, instruire in domeniu Stapinirea programelor din suita Microsoft Office: Word si Excel
Cunostinte privind legislatia comerciala si administrative
Descrierea jobului
- Intocmirea, urmărirea si gestionarea documentelor financiar contabile
- Controlul documentelor: Verifica dacă documentele sunt complete și corecte.
- Gestionarea documentelor: Actualizeaza și modifica documentele atunci când este necesar. Urmărirea termenelor: Se asigura că documentele sunt trimise și procesate la timp. Arhivarea și păstrarea:
- Păstreaza documentele în mod sigur și accesibil.
Postul va fi la punctul de lucru din Buftea soseaua Bucurest-Targoviste nr. 1 D.
Descrierea companiei
Companie solida, specializata in domeniul serviciilor si produselor specifice HVAC infintata in anul 1994 cu peste 30 de ani de experienta, stabila din punct de vedere financiar si avand o cota de piata importata in domeniul in care activeaza. Prezenta pe toate canalele de vanzare on-line si traditionale – realizeaza vanzari atat la nivel national cat si in cadrul Comunitatii Europene
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Prompt Service Localiția: Buftea
Buftea, RomaniaAdăugat: 4. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!