
Contabil
Informatii generale:
Domeniu de activitate: Medicină / Sănătate /Psihoterapie
Tip norma: cu normă întreagă
Tip contract: cu durată nedeterminată
Modalitate selectie: Interviu
Disponibil pentru cetateni UE: Nu
Responsabilitati:
Tine evidenta si contabilizeaza lunar documentele privind furnizorii, clientii, casa, banca, avansuri de trezorerie, mijloace fixe, obiecte inventar
Cerinte:
- Nivel educatie: Liceal - LICEU DE SPECIALITATE
- Experienta: Experiență puțină - mai puțin de 3 ani
Salariu si beneficii:
- Salariu minim: 4. 500 lei
- Salariu maxim: 5. 000 lei
Locatie:
Regim de munca: sediu
Localitate: Constanta
Adresa: Str. STEFANITA VODA, nr. 32, MUN. CONSTANŢA
Cine suntem
Euromaterna – fiecare sarcină e unică, fiecare naștere comportă problemele ei!
Construcția unui întreg complex spitalicesc de obstetrică-ginecologie în Constanța și dorința de a le oferi pacienților noștri un act medical de o performanță tehnologică avansată, conform standardelor europene, a reprezentat obiectivul nostru principal. Ne-am asumat această provocare pentru că ne dorim ca pacienții noștri să se simtă în siguranță și să fie tratați în concordanță cu drepturile pe care le au.
Spitalul de obstetrică-ginecologie Euromaterna asigură asistentă medicală femeii gravide și nou-născutului sănătos, dar și a celor cu risc crescut. In 2017 a fost ierarhizată ca maternitate de nivel III, fiind la acea dată, singura maternitate privată de acest nivel care îngrijește nou-născuți prematuri, inclusiv prematuri sub 1500 g și sub 32 săptămâni.
Euromaterna are capacitatea de a rezolva întreaga gamă de patologie specifică, asistentă medicală ginecologică în cazuri complexe, la care se adaugă domeniul diagnosticului si tratamentului infertilității prin tehnici de reproducere asistată- FIV. Oferă multiple facilități de diagnostic și tratament. .
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Euromaterna Localiția: Constanţa
Constanţa, RomaniaSalariul oferit:
4500-5000 leiAdăugat: 25. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!