
Contabil Senior
Candidatul Ideal
- Are minimum 2 ani experiență în contabilitate
- Cunoaște foarte bine legislația contabilă și fiscală, inclusiv ultimele modificări;
- Deține experiență cu înregistrări complexe: amortizări, provizioane, reevaluări, diferențe de curs, analiza conturilor;
- Are cunoștințe solide de TVA, impozit pe profit, declarații complexe și situații financiare;
- Utilizează fluent un soft contabil – de preferat SAGA,
- Are competențe avansate de Excel
- Poate analiza rapid date financiare și identifica erori, riscuri sau neconcordanțe;
Descrierea jobului
- Întocmește și verifică înregistrările contabile complexe (salarii, amortizări, provizioane, diferențe de curs etc. ) ;
- Realizează lunar reconcilierea conturilor contabile (clienți, furnizori, bancă, trezorerie, stocuri, mijloace fixe);
- Urmărește soldurile și identifică eventualele neconcordanțe sau erori.
- Pregătește documentele pentru inspecțiile fiscale.
- Contribuie la realizarea bilanțului contabil și a situațiilor financiare anuale și semestriale;
- Elaborează rapoarte financiare periodice pentru management (cash-flow, bugete, analize de cost etc. ).
- Stabilește proceduri de lucru și îmbunătățește procesele interne ale departamentului de contabilitate.
- Participă la audit intern și extern, pregătește documentele solicitate de auditori;
- Analizează riscurile și propune măsuri de optimizare.
- Analizează costurile, marjele, rentabilitatea proiectelor și departamentelor;
- Elaborează previziuni (forecast), bugete și scenarii financiare;
- Oferă managementului recomandări privind optimizarea costurilor.
- Monitorizează fluxurile de numerar și previzionează încasările și plățile;
- Propune strategii de gestionare a lichidităților și a expunerii la risc valutar.
- Verifică contracte (de prestări servicii, chirii, leasing, achiziții) din punct de vedere contabil și fiscal;
- Verifică corectitudinea politicilor de TVA aplicate în tranzacții interne și internaționale.
- Gestionarea raportărilor Intrastat;
- Contabilizarea operațiunilor de import/export, comision, consignație;
- Calculul și contabilizarea diferențelor de inventar și ajustărilor de valoare.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: CleanRoom Consulting Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 17. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!