
Contabilitate Primara & Administrativ HR
Responsabilități
Contabilitate primară
- Introducerea recepțiilor de marfă (NIR) și verificarea facturilor de intrare
- Pregătirea rapoartelor de producție
- Verificarea rambursurilor și reconcilierea extraselor bancare (lei, HUF, EUR, USD)
- Gestionarea documentelor contabile zilnice (registru casă/bancă)
- Pregătirea și punerea la dispoziție a documentelor de profitabilitate solicitate de administrator (lunar)
- Analiza constantă a costurilor totale ale companiei și analiza punctuală a profitabilității produselor vândute
- Pregătirea documentelor contabile până la balanță și bilanț
Administrativ / HR
- Întocmirea statelor de plată, adeverințelor și tichetelor de masă
- Gestionarea angajărilor în Revisal / REGES
- Pregătire și oferire adeverințe și documente solicitate de către angajați
Programe utilizate
- SAGA – cunoaștere obligatorie
Cerințe esențiale
- Minim 2 ani experiență în contabilitate primară
- Studii superioare de specialitate (Facultatea de Științe Economice)
- Experiență ideală în contabilitate pentru business-uri cu vânzare online și/sau producție
- Să îți placă domeniul contabilității
- Atenție la detalii, corectitudine, integritate și dorință de perfecționare continuă
- Spirit organizat, muncitor și cu energie pozitivă
- Inițiativă, punctualitate și eficiență în rezolvarea problemelor
Program de lucru
- Se lucrează preponderent de la birou (Oras Cisnadie)
- Program stabil: Luni – Vineri (08: 00 – 17: 00- o ora pauza de masa)
Ce oferim
- Pachet salarial competitiv, adaptat experienței
- Tichete de masă și beneficii suplimentare
- Mediu de lucru prietenos
- Prime de prezență, Crăciun, Paște și concediu de vară;
- Bonusuri pentru performanță și implicare;
- Suport pentru decontarea transportului.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Dumonde Localiția: Sibiu
Sibiu, RomaniaAdăugat: 17. 10. 2025
Postul de muncă activ
4 persoane au vizionat această ofertă de muncă.