
Contabilitate Primara si Activitati Administrative
Contabilitate primară & activități administrative
Ciorbe și Plăcinte își extinde echipa și căutăm o persoană organizată, atentă la detalii și comunicativă pentru rolul de Contabilitate primară & activități administrative.
Responsabilități principale:
- Menținerea relației cu furnizorii de servicii (abonamente, utilități, colaboratori externi);
- Introducerea facturilor/bonurilor fiscale și a altor documente în softul intern de gestiune;
- Pregătirea și maparea dosarelor cu facturi și documente pentru departamentul de contabilitate;
- Transmiterea documentelor către contabilitate conform calendarului lunar;
- Coordonarea comunicării cu angajații de pe punctele de lucru (pentru cereri, clarificări, actualizări);
- Gestionarea produselor și actualizarea acestora în softul de gestiune intern;
- Preluarea cererilor de concedii si semnarea contractelor de munca de la personalul din locații, trimiterea pentru aprobare și transmiterea ulterioară către departamentul de HR.
Cerințe:
- Abilități bune de organizare și planificare;
- Studii economice (finalizate sau în curs) – constituie un avantaj;
- Cunoștințe de lucru în Excel / Word;
- Experiența anterioară într-un rol administrativ constituie un avantaj;
- Capacitate de comunicare clară și eficientă, atât cu echipa internă cât și cu partenerii externi.
Ce oferim:
- Mediu de lucru stabil, în cadrul unei companii în plină dezvoltare;
- Suport și training la început de drum;
- Posibilitatea de a contribui activ la eficiența operațională a businessului.
Dacă te regăsești în cele de mai sus, trimite CV-ul tău.
Hai în echipa noastră!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Ciorbe si Placinte Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 31. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!