
Controlor Financiar Account Payable
Cautam un Account Payablecare sa ofere suport departamentului financiar prin gestionarea sarcinilor zilnice de contabilitate. Veți face parte dintr-o echipă de profesioniști care lucrează pentru a menține înregistrări contabile pentru finanțele companiei.
Cerințe:
- 5 ani experiență de Payable Accountant;
- Cunoașterea functionalitatii conturilor de terti – Furnizori;
- Cunoașterea ︎︇︂︈︄︌︀︈︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎procedurilor ︎︇︂︈︄︌︀︈︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎︎︇︂︈︄︌︀︈︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎contabile generale;
- Lb. Engleză – minimum nivel mediu;
- Cunoștințe în introducerea și gestionarea datelor;
- Bine organizat, da dovada de acuratețe și atenție la detalii;
- Abilități de analiză și rezolvare a problemelor;
- Abilitatea de a respecta termenele limită.
Descrierea jobului:
- Colectează, verifică și aprobă facturile primite de la furnizori, cat și Deconturile de Cheltuieli primite de la ︁︀︂︃︃︉︆︆︄angajați;
- Semnalează ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂︁︀︂︃︃︈︃︀și clarifică nepotrivirile dintre documentele primite și bugetele aprobate;
- Înregistreaza facturile primite în rapoartele interne, pe categorii de cheltuieli, scadențe și alte criterii;
- Selecteaza facturile datorate pentru plată și transmite către departamentul financiar pentru aprobare;
- Pregatirea si procesarea transferurilor si platilor electronice;
- Actualizarea rapoartelor interne si reconcilierea informatiilor cu sistemul contabil;
- Mentine registrele contabile prin verificarea și înregistrarea tranzacțiilor contabile;
- Verifică conturile furnizorilor prin reconcilierea extraselor lunare cu tranzacțiile aferente.
- Răspunde la toate întrebările furnizorilor privind platile;
- Întocmește raportul de estimare a cheltuielilor conform principiului contabilităţii de angajamente;
- Asistență la închiderea de sfârșit de lună;
- Pregateste dataliile necesare pentu rapoarte lunare, cu privire la conturile de furnizori;
- Pregateste si pune la dispozitia auditorilor, toate documntele solicitate de acestia.
Ce oferim:
- Salariu foarte competitiv;
- Tichete de masa;
- Abonament medical Regina Maria;
- Bonusuri de performanta;
- Echipa tanara si dinamica;
- Perioada de training;
- Oferim decontarea transportului in comun;
- Oportunități stabile de angajare și dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
Esti in cautarea unui job? Noi te putem ajuta!
Global HR Services este o companie specializata in furnizarea serviciilor de resurse umane si avem ca misiune sa construim echipe performante si motivate. In plus, venim in sprijinul clientilor nostri prin servicii de consultanta, precum si salarizare si administrare de personal.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Global HR Services Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 17. 12. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!