
Customer Care Agent
Customer Care Agent - la sediul din Bucuresti
Despre noi
Momentan, lucrăm toți de la birourile situate în apropierea stației de metrou Gara de Nord.
Împreună, contribuim la adopția sustenabilă a ecommerce-ului în România, prin servicii de top și performanță.
Este un mediu unde mânecile se suflecă, ideile se exprimă și oamenii cresc împreună pentru a putea crește brandul și a continua povestea.
Despre îți putem spune că este un magazin online care excelează pe nișa produselor pentru amenajarea băilor cu un portofoliu în continuă creștere. Este în top 3 magazine online, din domeniul obiectelor sanitare, datorită echipei dar și a faptului că focusul este către colaborare și parteneriat, atât în raport cu clienții, cât și cu furnizorii.
Despre rolul pentru care aplici
Un agent Customer Care este primul contact al clientului nostru, reprezintă vocea si tonul companiei, oferă suport și ajutor cand e nevoie și este conștient de așteptările clienților noștri.
Orice situație poate fi rezolvată urmând o procedură de lucru sau ascultând activ care sunt nevoile clienților noștri.
Se lucrează doar de la birou, într-o atmosferă dinamică.
Programul de lucru este 09: 00 – 18: 00, de Luni pana Vineri, respectând zilele libere legale.
Responsabilități
- Comunicare cu clienții prin apeluri în centrala telefonică, canalele de social media, Whatsapp și E-mail respectând SLA-urile companiei;
- Comunicare interna cu depozitul – răspuns la tichete, comunicare bilaterală cu colegii din depozit;
- Transmitere și urmărire garanții & reclamații;
- Prelucrare retururi in baza informațiilor transmise de către depozit;
- Suport operațional pentru departamentul Customer Care;
- Verificarea scriptică a recepțiilor – comenzi versus recepție si reglarea neconformităților;
- Monitorizarea și răspunsul la review-urile din site.
Abilitați necesare
- Familiar cu pachetul Microsoft Office, în special Outlook, Teams, OneDrive.
- Experiență cu soluții software tip CRM sau ERP (centralizare date comenzi, produse, etc. )
- Familiar cu soluții software tip centrala telefonică (apeluri inbound/outbound)
- Familiar cu ecommerce (experiență anterioară în customer support sau prelucrare comenzi)
- Nivel ridicat de organizare și prioritizare a task-urilor
- Persoana empatică
- Abilități de comunicare în scris
- Perseverenta și insistență
- Orientat către soluții
- Cunoștințe de Microsoft Excel
Beneficii
- Salariu de bază
- Bonus pentru performanță
- Tichete de masă
- Tichete cadou
- Diverse beneficii
- “Pizza Day”
- Coffee / Tea / Juice
- Posibilități de creștere și dezvoltare
- Atmosfera prietenoasă
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: NeaKaisa Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 12. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!