
E-commerce Mmanager
Pe cine căutăm?
O persoana deschisa, cu disponibilitate de a invata si a lucra in echipa, care să administreze prezența companiei în mediul online, cu cunoștințe necesare întreținerii, dezvoltării și promovării magazinului web, abilități de comunicare- trebuie să creeze conținut și să comunice pe retelele sociale, atent la detalii și având capacitate de a analiza si a lua decizii independent.
Ce trebuie făcut?
- Conducerea si organizarea întregii activitati online, construirea și dezvoltarea canalului de vânzare specific
- Preluarea, gestionarea si monitorizarea comenzilor
- Mentinerea relatiilor cu clientii si cu colaboratorii nostri
- Identifica directii de dezvoltare, propune si implementeaza solutii de online marketing si rețele sociale
- Realizare analize, statistici si raportari.
- Creare si prelucrare continut(text, fotografii și grafică) specific pentru magazin si prezența pe rețele sociale,
Despre Noi
Dagmar a luat naștere în 1992 când noi, doi ingineri electroniști, alături de un prieten bun am pus bazele companiei având doar entuziasm și dăruire. Poveștile trainice nu se scriu peste noapte iar noi am cunoscut acest aspect încă de la început.
Ne-am bazat întotdeauna pe a oferi o experiență senzorială plăcută celor care își doresc să afle povestea din spatele fiecărei sticle de vin sau băuturi alcoolice.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Dagmar Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 25. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!