
Expert Achizitii Publice – Junior/Senior
✅ Cerințe:
Nivel Junior:
- Studii superioare finalizate (preferabil Drept, Științe Economice, Administrație Publică);
- Cunoștințe de bază privind legislația achizițiilor publice;
- Abilități organizatorice, atenție la detalii;
- Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Internet, SEAP – nivel începător/intermediar;
- Dorință de învățare și adaptare.
Nivel Senior:
- Minimum 3 ani experiență relevantă în achiziții publice (în special în cadrul firmelor private care implementează proiecte publice sau europene);
- Cunoștințe solide privind Legea 99/2016, HG 394/2016, Legea 98/2016, HG 395/2016, OUG 66/2011, Legea 101/2016;
- Experiență practică în elaborarea ofertelor si a documentatiilor de atribuire, la întocmirea și gestionarea procedurilor în SEAP;
- Cunoașterea cerințelor și ghidurilor impuse de autoritățile de management/fonduri europene;
- Capacitate de redactare a documentației de oferta și comunicare profesionistă cu autorități/entitati contractante;
- Certificat Expert Achiziții Publice – constituie un avantaj.
? Responsabilități:
Pentru rolul Junior:
- Monitorizare procedurile de atribuire SEAP
- Ajută la elaborarea și publicarea ofertelor în SEAP;
- Elaboreaza documentatia de oferta și solicitările de clarificări ale ofertantului;
- Urmărește termenele procedurilor și păstrează evidențele/documentele aferente;
- Participă la activ pe perioada evaluarii ofertelor și la elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea autoritatilor/entitatilor contractante.
Pentru rolul Senior (pe lângă cele de mai sus):
- Coordonează integral procedurile de achiziții publice în cadrul proiectelor (inclusiv consultanță, execuție lucrări, furnizare);
- Elaborează strategii de achiziție, studii de piață, note justificative, DUAE, fișe de date;
- Gestionează publicarea și monitorizarea procedurilor în SEAP;
- Evaluează ofertele tehnice și financiare și întocmește rapoartele de atribuire;
- Oferă suport în derularea procedurilor de achiziții conform legislației în vigoare (Legea 98/2016, HG 395/2016, Legea 99/2016, HG 394/2016);
- Se asigură de respectarea cerințelor impuse de autoritățile finanțatoare (AFIR, AM PNRR, AM POIM etc. ) ;
- Poate participa la controlul sau auditul proiectelor privind achizițiile derulate.
? Ce oferim:
- Pachet salarial atractiv și actualizat în funcție de experiență (junior/senior);
- Tichete de masă, abonamente medicale, bonusuri de performanță;
- Program flexibil / hibrid (după caz);
- Mediu profesionist, stabil și orientat spre dezvoltare;
- Acces la cursuri de formare și actualizare legislativă;
- Implicare în proiecte reale cu impact și finanțare publică.
ROMAIR CONSULTING este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in anul 1997 pentru a oferi servicii de consultanta in afaceri si management, proiectare si inginerie. Profesionalismul, experienta acumulata si buna reputatie reprezinta cartea de vizita a Romair oferita partenerilor actuali si viitori.
Romair Consulting dezvolta proiecte mari de infrastructura pentru autoritati publice, in domenii variate – drumuri, poduri, alimentari cu apa, managementul deseurilor, canalizare, tratarea apei, protectia mediului, infrastructura de turism. Deasemenea compania implementeaza proiecte cu finantare europeana pentru dezvoltarea resurselor umane. Bazandu-se pe experienta acumulata de-a lungul timpului, expertii Romair Consulting isi construiesc proiectele pornind de la un concept fezabil, rezultat din cerintele clientilor dar si a nevoilor societatii, respectand standardele de protectia mediului.
Romair Consulting este un nume deja cunoscut si afirmat in mediul romanesc de consultanta si proiectare, prin exercitarea rolului sau distinct, trasat inca de la infiintare: acela de a promova proiecte investitionale prin abordarea unor instrumente specifice de finantare.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Romair Consulting Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 7. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!