
Expert Achizitii Publice
Responsabilități:
- Analizeaza si selecteaza procedurile de achizite publicate din domeniul constructii;
- Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie;
- Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentația de achiziție publică împreună cu echipa de licitație și încarcarea acestora în SICAP;
- Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerințelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilitații cât și tehnic și pregătirea documentelor necesare;
- Întocmirea propunerilor tehnice conform cerințelor din documentația achiziției pentru licitații;
- Colaborarea cu departamentul juridic al societații în privința DUAE, a acordurilor de sub-contractare, modului de colaborare cu partenerii etc. , precum și colaborarea cu partenerii, în perioada de pregătire a ofertelor;
- Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de Autoritațile Contractante, pe perioada de evaluare, împreuna cu echipa de licitație, și încarcarea acestora în timpul solicitat;
- Asigurarea confidențialității documentelor Departamentului Achiziții;
- Soluționarea corect și în timp util a sarcinilor primite pe cale ierarhică;
- Identifica furnizori, preturi de achizitie, solutii alternative impreuna cu departamentul de achizitii;
- Verifica oferta finala (tehnica, financiara, documente de calificare) pentru a fi in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire;
- Monitorizarea valabilitatii certificatelor fiscale care se depun la licitatii, urmarirea efectuarii platilor pentru garantii de participare;
- Urmareste procedura de achizitie pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta tehnica sau financiara;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
- Mentinerea unei evidente a licitatiilor la care a participat compania;
- Urmarirea continua a modificarilor legislative privind achizitiile publice;
- Intocmirea unor situatii solicitate de conducerea companiei;
- Ofera suport si asistenta pentru managerii companiei, directorii zonali;
- Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
Cerințe:
- Studii superioare in domeniul constructiilor;
- Certificat de absolvire curs specializare expert achizitii publice;
- Responsabil, implicat, dedicat;
- Focusat pe rezultate
- Foarte bune calitati de auto-organizare si planificare
- Experienta de minim 5 ani in licitatii publice (Lucrari de reabilitarea a drumurilor, infrastructură rutieră, construcții edilitare și construcții civile si iluminat public – Infiintare, Modernizare, Reabilitare, Extindere)
Beneficii:
- Salariu fix + sistem de bonusare adaptat performantelor
- Dezvoltare profesionala si sustinere in cariera
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Prodeximp Localiția: Satu Mare
Satu Mare, RomaniaAdăugat: 7. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!