EXPERT CONSULTANT FONDURI EUROPENE
- Contract de munca nedeterminat;
- Pachet salarial atractiv;
- Bonus de performanta;
- Asigurare privata de sanatate;
- Prime de Paste si de Craciun;
- Mediu de lucru foarte placut – sediu in Piata Presei Libere.
Introduction
Requirements
- Simțul reponsabilității;
- Mod de lucru organizat;
- Capacitate de lucru individual, dar si in echipa;
- Eficienta ridicata de lucru in conditii de varfuri de activitate;
- Abilitati dezvoltate de comunicare;
- Studii superioare;
- Experiență obligatorie: minim 5 ani în consultanță fonduri europene (elaborare, scriere, depunere si implementare proiecte).
Information
lucia. negru@randstad. ro
Organisation/Department
Consultanta pentru proiecte de executie parcuri fotovoltaice
Job description
Postul presupune activitati de consultanta cu privire in special la programele de finantare Fondul pentru Modernizare, PR, PNS, HG 807, HG300, PNRR, dar nu numai si realizarea
documentatiei specifice (cereri de finantare si anexe), elaborarea si implementarea proiectelor europene in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile.
Responsabilitati principale:
• Elaborare, scriere si depunere cereri de finantare:
• Identifica oportunitatile de finantare nerambursabila;
• Evalueaza eligibilitatea potentialilor clienti;
• Consiliaza clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii dosarelor de finantare;
• Intocmeste documentatiile specifice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile precum: cereri de finantare, planuri de afaceri, analize financiare, alte documente prevazute in ghidul
solicitantului;
• Realizeaza activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, vizite de lucru la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ alte
institutii.
Implementare proiecte :
• Asigura managementul implementarii proiectului (planificare, organizare, monitorizare si control);
• Asigura comunicarea si managementul relatiilor cu clientii si institutiile finantatoare pe parcursul implementarii proiectelor;
• Intocmeste dosarele de achizitii, cererile de plata si/sau rambursare precum si alte documente specific implementarii proiectului (notificari, rapoarte, acte aditionale etc).
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Randstad Romania Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 5. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!