
Gestionar - Referent aprovizionare
Candidatul Ideal
- Studii medii sau superioare (preferabil în domeniul economic, logistică, managementul resurselor, etc. ).
- Cunoștințele de logistică și gestionare a stocurilor constituie un avantaj.
- Abilitati de organizare si planificare.
- Cunoștințe de utilizare a software-urilor de gestiune a stocurilor (de exemplu, ERP, Excel avansat).
- Cunoștințe de gestionare a documentației specifice, precum facturi, avize de însoțire a mărfii, documente vamale (dacă este cazul).
- Abilități excelente de comunicare, atât în scris, cât și verbal, pentru a interacționa cu furnizorii, clienții interni (departamentele din companie) și firmele de curierat.
- Capacitatea de a lucra în echipă, dar și de a gestiona independent anumite sarcini
- Atenție la detalii și rigurozitate în gestionarea termenelor de livrare și a documentelor asociate.
- Cunoașterea unei limbi străine (preferabil engleză) poate reprezenta un avantaj pentru comunicarea cu furnizori externi sau în cazul achizițiilor internaționale.
Alte abilități:
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
- Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic și în continuă schimbare.
- Permis de conducere categoria B (dacă sunt implicate livrări interne sau deplasări la furnizori).
Responsabilități principale:
- Gestionarea stocurilor: recepria marfii si inregistraea in gestiune, monitorizarea nivelurilor de stoc pentru produsele necesare și livrarea comenzilor către clienti.
- Coordonarea livrărilor de produse necesare clientilor, asigurându-se că sunt respectate termenele de livrare.
- Verificarea calității produselor, etichetarea acestora.
- Mentenanță stocuri și documente: Menținerea unei evidențe corecte și complete a documentației de aprovizionare și stocuri.
- Cunoașterea reglementărilor privind produsele cosmetice și/sau IT (de exemplu, reglementări de siguranță, norme de protecția datelor etc. ).
- Realizarea de inventare.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv (salariu negociabil în funcție de experiență și bonusuri de performanță).
- Perioadă de training și inducție asigurată.
- Program 8. 30-17. 00 luni- vineri
- Contract pe perioadă nedeterminată.
- Posibilitatea de a lucra cu tehnologii moderne de gestiune a stocurilor.
- Reduceri speciale la produsele și serviciile partenerilor noștri.
- Mediu de lucru dinamic și oportunități de dezvoltare personală și profesională.
- Posibilitatea de a avansa în carieră pe un post de conducere, în funcție de implicarea și rezultatele tale.
Cine suntem noi?
Suntem grupul de firme Agress ce include lantul de clinici de estetica aBeauty Clinique, Agress Service si aEstet Distribution, o companie românească cu peste 25 de ani de experiență în domeniul furnizării de soluții IT&C. De-a lungul anilor, ne-am extins și în domenii precum echipamentele medicale și estetice, sistemele de securitate (supraveghere video și alarme), automatizări industriale și soluții digitale pentru instituții și școli.
Credem în valorile care ne-au făcut să creștem frumos: integritate, familie, siguranță, dezvoltare continuă și fericirea echipei noastre.
Ne dorim să avem alături oameni responsabili, dinamici și orientați către dezvoltare continuă.
Dacă te regăsești în această descriere și îți dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă, cu oportunități reale de dezvoltare, așteptăm CV-ul tău!
Hai să ne cunoaștem!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Agress Localiția: Galaţi
Galaţi, RomaniaAdăugat: 30. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!