
HR Admin & Payroll
Principalele responsabilitati:
- Responsabil pentru acțiunile de preangajare și de integrare, inclusiv dosarele angajaților, raportarea și documentația specifică, crearea și actualizarea descrierilor de post;
- Asistarea la operațiunile de zi cu zi ale funcțiilor și sarcinilor de resurse umane;
- Actualizarea dosarele angajaților (pe hârtie și pe suport electronic);
- Procesarea documentației și pregătirea rapoartelor referitoare la activitățile de personal (personal, recrutare, formare, reclamații, evaluări de performanță etc. ) ;
- Gestionarea solicitărilor angajaților cu privire la problemele, regulile și reglementările privind resursele umane;
- Introduce input-ul necesar privind calculul salarial in tool-urile speciale (zile de concediu, concedii medicale, prime, beneficii, etc. ) ;
- Pastreaza evidenta concediilor de odihna, concediilor fara plata, absentelor angatilor;
- Centralizeaza, verifica si completeaza certificatele medicale;
- Intocmeste si transmite lunar catre clientii companiei calculatiile si anexele efectuate in baza pontajelor;
- Intocmeste statele de salarii;
- Intocmeste situatia pentru plata drepturilor salariale si o transmite corect si la timp catre departamentul financiar-contabil pentru a face viramentele;
- Intocmeste si transmite catre departamentul financiar-contabil declaratia lunara 112;
- Intomeste rapoarte cu privire la costurile de personal;
- Comanda si tine evidenta tichetelor de masa;
- Administrarea salariilor prin furnizarea de date relevante (absențe, prime, concedii etc. ) ;
- Comunicarea cu serviciile publice atunci când este necesar;
- Asigură relațiile cu angajații pentru subiecte de resurse umane în mod continuu, în timp util și calitativ;
- Gestionează relația de colaborare cu furnizorii de resurse umane, cum ar fi: salarizare, sănătate și siguranță, furnizori de servicii medicale;
- Contribuie la îmbunătățirea și standardizarea proceselor de HR;
- Lucrează îndeaproape cu conducerea și angajații pentru a îmbunătăți relațiile de muncă, a ridica moralul și a crește gradul de retenție- Ofera angajatilor consiliere legislativa.
Candidatul ideal:
- Absolvent de studii universitare, ideal cu studii post-universitare relevante;
- Min. 3-5 ani de experiență relevantă în domeniul resurselor umane cu cunoștințe specifice de resurse umane: codul muncii, procesul de preangajare și angajare, dosarul angajatului, salarizare, tichete de masă, relația cu angajații etc. ;
- Alte formări specifice: Instruire inspector de resurse umane, instruire în domeniul sănătății și securității ar fi un plus;
- Cunoștințe foarte bune de Excel, experiența anterioară de raportare ar fi un plus;
- Cunoștințe de utilizare a unui sistem informatic de resurse umane;
- Pasiune pentru activitatea de HR Admin, foarte bună colaborare și comunicare excelentă;
- Limba engleză – avansat;
- Limba germana – constituie un avantaj;
Oferta noastra:
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masă;
- Mediu de lucru plăcut sigur și motivant;
- Școlarizare complexă în cadrul unei echipe motivate și competente;
Veți avea parte de o școlarizare complexă în cadrul unei echipe motivate și competente. Ca și companie în plină expansiune, vă asigurăm un job stabil și posibilități de dezvoltare. La noi veți avea parte de o activitate dinamică. Vă asigurăm un sistem de salarizare atractiv.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: TEDi Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 18. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!