
HR / Asistent Manager
Căutăm o persoană organizată, comunicativă și motivată care să se alăture echipei noastre din Brașov. Dacă îți dorești un mediu de lucru profesionist, dar prietenos, unde îți poți valorifica competențele și dezvolta cariera, atunci acesta este locul potrivit pentru tine.
Cerințe:
- Cunoștințe bune de limba engleză;
- Studii superioare;
- Abilități de recrutare;
- Colectarea, centralizarea și analiza datelor privind personalul;
- Cunoștințe medii/avansate de operare MS Office;
- Tehnici și abilități de negociere;
- Experiență în activități administrative/secretariat – reprezintă un avantaj;
- Bune competențe de comunicare;
- Permis de conducere;
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Abonament Medlife;
- Prime de fidelitate;
- Transport asigurat;
- Tichete de masa.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: AATEQ Localiția: Braşov
Braşov, RomaniaAdăugat: 22. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!