HR Payroll & Admin
As a leading provider of Human Resources consulting services in Transylvania, we deliver regional coverage and specialized expertise across four core areas: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and HR consultancy. With a strong and consistent presence on the Romanian market, we continue to consolidate our position through a strategic commitment to continuous improvement and alignment with evolving business needs.
Our success is founded on the professionalism of our services, the multidisciplinary capabilities of our consulting team, and the
- standing partnerships we maintain with clients who rely on our support in navigating complex HR challenges.
We collaborate with organizations across a broad range of industries, including IT&C, automotive, outsourcing, pharmaceutical, banking, FMCG and others, building sustainable,
- term relationships that contribute to their organizational growth.
Guided by the principles of client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication, and responsibility, we remain focused on delivering measurable value and consistently
- quality services to our partners.
Responsabilități principale:
- Verifică pontajele lunare: completare corectă, aprobări, evidență concedii și ore suplimentare.
- Cunoaște aspecte de bază din Codul Muncii aplicabile proceselor de administrare personal și salarizare.
- Are cunoștințe solide în efectuarea calculului salarial.
- Oferă suport în întocmirea și actualizarea documentației specifice raporturilor de muncă, precum contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, fișe de post etc .
- Gestionează documentele necesare la angajarea și încetarea contractelor de muncă (de exemplu: formulare pentru perioada de probă, note de lichidare).
- Contribuie la organizarea și actualizarea dosarelor de personal, în conformitate cu prevederile legale și procedurile interne.
- Ajută in procesul de centralizare de informații legate de concediile de odihnă, evenimente speciale și alte documente relevante pentru activitatea angajaților.
- Oferă suport în pregătirea documentației privind imigrarea lucrătorilor străini (permise de muncă, avize etc. ). eliberează, la cerere, documente pentru angajați.
- Sprijină desfășurarea proceselor anuale de HR, cum ar fi managementul performanței sau trainingurile, și contribuie la colectarea și raportarea indicatorilor de resurse umane (ex: număr angajați, fluctuație, rată retenție etc. ).
Cerințe:
- Studii economice finalizate.
- 3-5 ani experiență în domeniul resurselor umane (cu focus pe salarizare și administrare personal).
- Cunoștințe specifice despre legislația muncii precum și politici și procese în domeniul resurselor umane.
- Experienta in domeniul proceselor de imigrare/onboarding muncitori straini – reprezinta un avantaj.
- Experiență solidă în utilizarea softurilor contabile și salarizare: avantaj Win Mentor.
- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Excel la nivel avansat.
- Atenție la detalii și concentrare pe acuratețea și corectitudinea datelor.
- Bune abilități de organizare și prioritizare a activității.
- Capacitatea de soluționare a problemelor și analiză, gândire critică.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Sales Consulting Localiția: Turda
Turda, Cluj County, RomaniaAdăugat: 29. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!