
Inspector Resurse Umane
Compania noastră caută un Inspector Resurse Umane dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Inspectorul Resurse Umane va fi responsabil pentru gestionarea și dezvoltarea resurselor umane ale companiei noastre.
Responsabilități Principale:
- Inregistrarea in REGES ON-LINE a contractelor indivuale de munca, acte aditionale si incetari ale acestora, in termenele legale
- Întocmește si/sau coordoneaza intocmirea documentelor legate de angajarea, modificarea și încetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii și a legislației în vigoare;
- Gestionează dosarele de personal ale salariaților având grija că acestea să fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc. ) ;
- Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
- Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu cerintele legale si procedurile aplicabile
- Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
- Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
- Gestioneaza procesul de comunicare in domeniul relatiilor de munca in cadrul organizatiei
- Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea conducerii sau a altor departamente
- Asigura intocmirea tuturor documentelor ce tin de relatiile de munca in cadrul societatii, conform cerintelor legale (Contract Colectiv de munca la nivelul societatii, Regulament Intern etc)
- Reprezinta societatea si mentine in permanenta relatiile cu Casa de Asigurari de Sanatate, Casa de Pensii, AJOFM, ITM si alte autoritati ale statului cu drept de reglemetare si control in relatiile de munca;
- . Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii);
- Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea,
- Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii de comandare a cardurilor de tichete (masa, cadou etc) si intocmeste situatiile privind acordarea acestor beneficii
- Operarea popririlor/reţinerilor pe statele de plată în baza hotărârilor judecătoreşti;
- Gestionarea, verificarea corectitudinii întocmirii certificatelor și calculul indemnizațiilor aferente concediilor medicale;
- Intocmirea situatiei pentru plata drepturilor salariale si transmiterea corecta si la timp catre departamentul Financiar in vederea inregistrarii in contabilitate a salariilor;
- Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
Cerințe:
- Experienta minim 3 ani in domeniul resurse umane / salarizare - preferabil experienta in firme cu peste 200 de angajati;
- Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special. xls;
- Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si de salarizare in vigoare;
- Experienta in utilizarea soft de calcul salarial Charisma;
- Experienta in inregistrari in REVISAL;
- Studii medii/superioare;
- Certificat calificare Inspector RU;
- Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.
Beneficii:
- Oferim salariu BRUT 9000 RON din care 840 RON TICHETE DE MASA
- Beneficii atractive:
- Prima de Paste -100 ron pentru fiecare an vechime,
- Prima de Craciun -100 ron pentru fiecare an vechime,
- Prima zi de nastere – 150 ron
- Prima de ziua copilului(1 iunie) – 80 ron pentru fiecare copil
- Prima de ziua Femeii(8 martie) – 80 ron pentru fiecare doamna
- Achizitionarea produselor din magazin la preturile cele mai mici
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră
- Mediu de lucru prietenos și dinamic
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Supermarket La Cocos Localiția: Arad
Arad, RomaniaAdăugat: 16. 12. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!