
Inspector SSM
INSPECTOR SSM
Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare tehnice – obligatoriu;
- Curs inspector SSM nivel mediu (80 ore);
- Curs cadru tehnic PSI;
- Curs RSVTI (reprezintă avantaj);
- Cunoaște despre legile si normativele din domeniile SSM, SU si RSVTI;
- Experiența in cercetarea accidentelor de munca;
- Are deprinderea de a studia, înțelege și interpreta legislația în vigoaredin domeniu;
- Are bune cunoștințe de operare la calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel);
- Experiența in domeniu minim 1 an;
- Permis de conducere, categoria B;
- Disponibilitatea pentru deplasări la șantierele de construcții din tara;
- Abilitați excelente de comunicare și exprimare în limba romana, deanaliza, sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa.
Descrierea jobului
- Întocmește documentația necesară specifică domeniului Sеcuritаtе și Sănătate în Muncă:
- întocmește tematici de instruire in domeniul SSM/SM;
- întocmește Instrucțiuni Proprii de Securitate si Sănătate in Munca;
- întocmește Evaluarea riscurilor pentru fiecare loc de munca/post de lucru;
- întocmește Planul de Prevenire si Protecție;
- întocmește Planul Propriu SSM;
- autorizează intern electricienii in domeniul SSM.
- Întocmește documentația necesară specifică domeniului Situațiilor de Urgență:
- întocmește tematici de instruire in domeniul SU;
- întocmește Instrucțiuni Proprii de apărare Împotriva Incendiilor;
- organizează instruirea echipelor de prima intervenție si exerciții de evacuare specifice domeniului Situațiilor de Urgenta;
- organizează exerciții de intervenții in caz de cutremur sau incendiu;
- realizează Planul de Evacuare in caz de incendiu.
- Tine evidenta echipamentelor de muncă autorizate ISCIR;
- verifica documentația tehnica a echipamentelor;
- planifica efectuarea verificărilor periodice ale instalațiilor sub incidenta ISCIR;
- instruiește personalul deservent al instalațiilor sub incidenta ISCIR;
- identifica si raportează neconformitățile tehnice sau funcționale ale echipamentelor ISCIR.
- Colaborează cu membrii Serviciului Intern de Prevenire si Protecție;
- Avizează angajările personalului in raport cu cerințele de Securitate si Sănătate in Munca si Situațiilor de Urgenta specifice fiecărui post;
- Organizеаză si verifică instruirea lucrătorilor in domeniile Securității si Sănătății in Munca si Situațiilor de Urgenta;
- Urmărește respectarea masurilor ce se impun pentru prevenirea accidentelor de munca si îmbolnăvirilor profesionale;
- Efectuează controale in cadrul șantierelor privind respectarea regulilor de SSM si SU;
- Cercetează, înregistrează, declara și ține evidența accidentelor de muncă și a bolilor profesionale;
- Reprezintă societatea in relația cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa de Pensii, Direcția de Sănătate Publica, Inspectoratul pentru Situații de Urgentă, etc. ;
- Se ocupa de relația cu clinica de medicina muncii, centralizează situațiile la nivel național cu privire la controalele periodice, cat si cele de angajare.
Ce oferim
- Stabilitate pe termen lung într-o companie cu experiență în domeniul construcțiilor si instalațiilor.
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Mediu de lucru profesionist, într-o echipă dinamică și bine organizată;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională și participare la cursuri de perfecționare;
- Pachet salarial motivant, corelat cu experiența și performanța;
- Tichete de masă / diurnă (pentru lucrările din deplasare);
- Autoturism de serviciu;
- Laptop si telefon de serviciu.
Suntem o companie românească, fondată în 1991, cu capital integral privat, fiind specializată în realizarea de lucrări de proiectare, execuție, service și mentenanță în construcții și instalații, în calitate de Antrepenor General sau subcontractor de specialitate.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: DAS Localiția: Iaşi
Iaşi, RomaniaAdăugat: 18. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!