IT Assets Responsible
Despre rol
Rolul de Responsabil materiale IT (IT Assets Responsible) este esențial pentru buna funcționare a infrastructurii IT a companiei, implicând gestionarea activelor IT, relația cu furnizorii și suportul tehnic pentru angajați, contribuind direct la eficiența operațională și la succesul proiectelor.
În acest rol crucial, veți fi responsabil de buna funcționare a infrastructurii noastre IT, asigurând suportul necesar pentru operațiunile zilnice și contribuind activ la implementarea proiectelor strategice ale companiei.
Responsabilitati
Gestionarea Bugetului și a Ciclului de Viață al Activelor IT:
Oferă suport și participă la crearea bugetului de investiții materiale IT.
Participă activ la crearea și menținerea ciclurilor de viață al materialelor IT (planificare, achiziție, utilizare / intretinere, eliminare).
Relația cu Furnizorii IT:
Se întâlnește cu furnizorii IT pentru a discuta licențe software, cost, hardware, echipamente, probleme și produse noi.
Supervizează, programează, evaluează și monitorizează relațiile contractuale cu furnizorii de materiale și servicii infrastructură și network.
Gestionează
- ul de facturi furnizori din punct de vedere calitativ și cantitativ.
Achiziții și Implementare:
Analizează și creează împreună cu colaboratorii, necesarul de materiale pentru proiectele de implementare și dezvoltare ale companiei.
Evaluează cerințele de materiale hardware și software ale companiei și coordonează achiziția acestora.
Gestionează comenzile de materiale și instalează hardware și software.
Asigură finalizarea comenzilor de materiale, recepția și inventarierea acestora.
Gestionarea Licențelor Software și a Acordurilor de utilizare:
Analizează acordurile de utilizare software și reînnoirile a licențelor de aplicații utilizate în companie.
Suport Tehnic și Mentenanță:
Pregătește și asigură suportul tehnic pentru predarea dispozitivelor IT de lucru către utilizatori
Oferă suport pentru a ajuta angajații să-și depaneze echipamentele pe care le utilizează.
Oferă suport, menține și urmărește evenimentele de service pentru echipamentele IT.
Inventar și Vizibilitate IT:
Construiește, întreține și actualizează în mod regulat inventarul de hardware și software al companiei.
Menține o vizibilitate completă asupra infrastructurii IT a companiei din punct de vedere dispozitive utilizate.
Conformitate și Obiective:
Urmărește și ajută la atingerea obiectivelor organizației.
Urmărește riscurile și problemele de conformitate, în vederea minimizării costurilor.
Creează și implementează politici pentru achiziționarea, întreținerea și eliminarea echipamentelor IT.
Deschidere de Magazine:
Planifică împreună cu echipele de magazin, necesarul de materiale IT, plasează comenzile de materiale IT și monitorizează termenele de livrare.
Pune în practică planul de deschidere a magazinului şi asigură îndeplinirea acestuia din punct de vedere informatic.
Este însărcinat cu pregătirea materialelor și dispozitivelor IT pentru fiecare magazin nou (calculatoare, imprimante, case de marcat, telefoane mobile şi fixe) şi este responsabil de buna funcţionare a acestora.
Cerințe
Experiență
Experiență relevantă în gestionarea activelor IT, achiziții IT sau un rol similar (1-3 ani)
Experiență în interacțiunea cu furnizorii IT.
Experiență în implementarea și suportul echipamentelor IT.
Cunoștințe Tehnice:
Cunoștințe solide de hardware (calculatoare, imprimante, case de marcat, telefoane mobile) și software IT (sisteme de operare Windows).
Înțelegerea ciclului de viață al activelor IT.
Cunoștințe despre procesele de achiziție IT și gestionarea licențelor software.
Cunoștințe solide de utilizare a produselor din suita Google Workspace (Google Docs, Google Sheets, Google Slides, etc) sau din suita Microsoft Office (Word, Excel, Power
Point)
Abilități:
Excelente abilități de comunicare și negociere.
Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor.
Abilități de analiză și rezolvare a problemelor.
Atenție la detalii și rigurozitate.
Capacitate de a lucra independent și în echipă.
Proactivitate și orientare spre rezultate.
Limbi Străine:
Cunoașterea limbii engleze (Constituie un avantaj).
Company descrition
Member of the French Adeo Group, the Leroy Merlin company is number 1 in Europe on the DIY market and number 3 worldwide. An achievement to which we have added one brick each year for almost 100 years. We've built a safe and comfortable home for ourselves because we don't believe in
- measures. The 22 stores in 16 cities in the country are our pillars of resistance and proof of our ambition to be the best.
And we don't stop there. The story started with building a solid foundation – our team. That is, the more than 3000 great people who make up the Leroy Merlin family. Together, we are creators of experiences, strategies and stories. We want to contribute every day to improving the world in which we live. And it's no small thing that we've managed to make hundreds of millions of people's day better so far.
Come and continue the story with us!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Leroy Merlin Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 14. 5. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!