
IT Help Desk
Candidatul Ideal
- Experienta anterioara in domeniul IT si/sau Help Desk;
- Experienta sau cursuri in domeniul IT;
- Cunostinte de baza in instalare/administrare s. o. MS Windows 7/8. 1/10;
- Cunostinte de baza administrare Linux, Active Directory, File Server (reprezinta avantaj);
- Cunostinte despre retele (DHCP, DNS, LAN, WAN) –
- Permisul de conducere cat. B – reprezinta avantaj
- Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat)
Descrierea jobului
- Asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/WAN/PC/ Adaptor/echipament voce, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
- Instalarea / reinstalarea / configurare de S. O. precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
- Asigura suport ERP intern;
- Documentarea/inregistrarea fiecarui incident, on call si/sau prin intermediul sistemului de ticketing, in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
- Suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor /aplicatiilor /resurselor la care au acces;
- Lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL (responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;
- Asigura configurarea solutiilor de printare ale companiei (imprimante, multifunctionale, etc);
- Updatarea inventarului echipamentelor ITManagementul flotei de telefonie mobila la nivel national;
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Abonament servicii medicale clinica privata;
- Decontare transport;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Descrierea companiei
iCredit este o instituție financiară nebancară care face parte din Management Financial Group, unul dintre liderii serviciilor financiare nebancare din Europa Centrală și de Est. În cei 14 ani de activitate în România, iCredit a oferit peste 700. 000 de credite rapide.
Echipa noastră este formată din peste 1500 de colegi, angajați și colaboratori ce activează în sediul central din București și în cele peste 110 de puncte de lucru din țară.
Oferim angajaților noștri un pachet complet de beneficii salariale și extrasalariale și îi susținem în procesul lor de dezvoltare profesională prin mentorat, programe de training și cursuri specializate.
ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dintre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: iCredit Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 29. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!