Junior Store Manager IQOS
Dezvoltarea echipei magazinului:
- Conduce și gestionează procesul de recrutare pentru toate pozițiile din echipa magazinului.
- Coordonează și administrează procesele de gestionare a talentelor, dezvoltării și performanței în cadrul echipei magazinului.
- Organizează întâlniri individuale lunare cu membrii echipei sale.
- Programează și implementează sesiuni de formare și dezvoltare pentru echipa magazinului.
Gestionarea activităților consultantilor de vanzari IQOS, asigurarea instruirii și evaluarea performanței acestora:
- Distribuie și planifică activitățile consultantilor IQOS prin planuri lunare.
- Gestionează programul de lucru și orele echipei.
- Conduce întâlniri zilnice pentru distribuirea rolurilor (ex. casierie), atribuirea zonelor din magazin fiecărui angajat și stabilirea priorităților zilnice.
- Monitorizează rotația săptămânală a activităților consultantilor IQOS.
- Supraveghează toate activitățile consultantilor IQOS pentru a identifica zonele de îmbunătățire și pentru a se asigura că toți membrii echipei sunt activi.
- Se asigură că toate activitățile de vânzare respectă codul de practică PMI NCA și cerințele locale de reglementare.
- Oferă feedback regulat, coaching la locul de muncă și feedback constructiv în cadrul întâlnirilor individuale.
- Demonstrează prin exemplu comportamente legate de serviciul pentru consumatori și
- vânzare, interacționând direct cu consumatorii. - Creează scenarii de rol (roleplay) în cadrul întâlnirilor zilnice și individuale pentru instruirea consultantilor IQOS în domeniile vânzărilor și/sau serviciilor pentru consumatori ce necesită îmbunătățiri.
- Rapoartează săptămânal și lunar NPS-ul magazinului.
- Evaluează performanța echipei sale prin KPI-uri.
Monitorizarea inventarului, a stocurilor, a standardelor de execuție în magazin și a întreținerii echipamentelor:
- Împarte sarcinile de deschidere/închidere a magazinului.
- Organizează stocul magazinului și îl verifică în mod regulat.
- Verifică expunerea produselor în magazin conform standardelor.
- Verifică calitatea mărfurilor livrate și, în cazul dispozitivelor defecte, le returnează la locația corespunzătoare.
- Verifică zilnic curățenia magazinului și contribuie activ pentru a oferi un exemplu echipei.
Ce îți oferim?
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu care prioritizează inovația și satisfacția clientului.
- Un pachet salarial atractiv și bonusuri bazate pe rezultate.
- Traininguri personalizate pentru dezvoltarea abilităților de leadership și customer experience.
- Șansa de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes și de a avea un impact real asupra satisfacției clienților.
- Oportunități de creștere profesională și personală într-un mediu dinamic.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: INTERBRANDS ORBICO Localiția: Voluntari
Voluntari, Ilfov County, RomaniaAdăugat: 8. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!