
Key Account Executive
Căutăm un Key Account Executive foarte motivat și orientat spre rezultate care să se alăture echipei noastre dinamice de vânzări. În calitate de Key Account Executive, veți juca un rol crucial în construirea și menținerea unor relații puternice cu clienții noștri cheie. Veți fi responsabil de stimularea creșterii vânzărilor, identificarea de noi oportunități de afaceri și asigurarea satisfacției clienților.
Responsabilitati
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor comerciale dintre companie si retelele International Key Account alocate;
- preluarea comenzilor de la clientii IKA, centralizarea acestora si transmiterea catre departamentele interne (depozit, productie, transport si calitate);
- colaborarea cu managerii de raion pentru a asigura prezenta la raft a produselor distribuite de companie, rezolvarea eventualelor probleme in cel mai scurt timp (out of stock, probleme de calitate, etc);
- listarea noilor sortimente din portofoliu companiei;
- realizarea fiselor logistice pentru produsele ce urmeaza a fi listate;
- monitorizarea livrarilor de marfa catre platformele logistice sau locatiile International Key Account;
- estimarea pe termen scurt si lung a necesarului de marfa si transmiterea catre Departamentul Achizitii;
- urmarirea gradului de indeplinire a conditiilor contractuale agreate cu partenerii International Key Account in locatiile acestora (prezenta, sortimentatie raft, respectare planograma, pozitionare, fete la raft, verificare plasari suplimentare in timpul perioadelor promo) si identificare solutii pentru crestere vizibilitate la raft;
- monitorizarea pietei de profil si a competitiei;
- raportarea vanzarilor precum si estimarea vanzarilor pentru perioada urmatoare conform cerintelor companiei;
- efectuarea de rapoarte si analize referitoare la activitatea depusa;
- pastrarea confidentialitatii, corectitudinea documentelor si a informatiilor;
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară (achiziții, vanzari);
- Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
- Bun negociator, atitudine pozitivă;
- Persoană organizată și atentă la detalii;
- Cunoștințe operare PC – Microsoft Office;
- Permis categoria B.
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plăcut;
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi și de a-ți dezvolta abilitățile;
- Salariu competitiv și beneficii atractive;
- Oportunități de avansare în cadrul companiei.
Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de organizare și atenție la detalii, atunci te încurajăm să aplici pentru acest job. Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Bistromar La Timona Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 31. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!