
Key Account Manager
Cum ne-am dori sa fii:
Cu aptitudini excelente de comunicare, negociere si deschis spre gasirea solutiilor cele mai bune pentru partenerii nostri. Cautam persoana potrivita sa se alature echipei noastre energice, cu focus pe rezultate si cu un mediu de lucru placut.
Cerinte si abilitati:
- Studii superioare;
- Abilitati excelente de comunicare, negociere si mediere;
- Experienta in activitati de contractare, atat cu unitati bugetare cat si cu entitati juridice private, de dimensiuni medii si mari;
- Experienta in domenii cu venituri recurente (abonamente);
- Cunostinte de operare MS Office (Outlook, Word, Excel);
- Cunostinte de elaborare, analiza si corectare propuneri de contracte;
- Limba engleza – nivel mediu
- Deplasari in tara: rar
Responsabilitati:
- Gestionare portofoliu de clienti alocat;
- Preluare solicitari din partea clientilor existenti, privind: functionalitati noi / aplicatii noi / licente suplimentare;
- Elaborare si transmitere oferte;
- Negociere si contractare – inclusiv redactare/corectare propuneri de contracte/clauze/acte aditionale;
- Identificare oportunitati de „up-selling” si „cross-selling” in interiorul portofoliului de clienti;
- Colaborare continua cu departamentele interne Softeh Plus (programare/suport/contabilitate);
- Urmarire lunara a decontarilor recurente in relatia cu clientii, din portofoliul alocat, si raportarea informatiilor;
- Contractare servicii anuale de suport (reinnoire si prelungire contracte) in special pentru beneficiarii din zona institutiilor publice; Renegocieri periodice cu clientii existenti;
- Monitorizare solduri clienti;
Beneficii oferite:
- Oferim pachete salariale competitive. Stim ca este primul lucru ce motiveaza angajatii.
- Asiguram training-uri interne si familiarizare cu tehnologiile folosite.
- Avem sediul intr-o locatie centrala, cu multe mijloace de transport in preajma.
- Nu discriminam. Toata lumea are sanse egale; diferenta o faci tu, prin activitate si implicare.
Iti putem spune mai multe daca ne trimiti un cv si ne vizitezi apoi.
Descrierea companiei
Obiectul de activitate al firmei este proiectarea si distributia de produse informatice si/sau solutii integrate pentru diferite domenii de activitate. (constructii, medicina, asigurari, farmacii, etc). Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii "la cheie", care se implementeaza dupa o analiza a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.
Cu sediul in Bucuresti SOFTEH PLUS are arie de acoperire nationala, prin reprezentanti in principalele orase ale tarii. Pentru mai multe informatii: www.softeh. ro).
SOFTEH PLUS doreste sa aiba in echipa sa cei mai buni profesionisti.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Softeh Plus Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 8. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!