
Legal Admin Officer
Căutăm o persoană entuziastă și dornică de dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre din Oradea, într-un rol entry-level ce îmbină responsabilități administrative cu implicare în procese tehnice.
Dacă ești atras de automatizare și îți dorești să crești într-un mediu dinamic, această oportunitate este pentru tine!
Profilul pe care îl căutăm:
- Deții studii superioare în domeniul Dreptului sau al Științelor Economice;
- Ai interes pentru tehnologie și ești deschis să înveți lucruri noi;
- Îți însușești rapid noile instrumente și proceduri și te adaptezi cu ușurință;
- Ești organizat, atent la detalii și îți desfășori activitățile cu rigurozitate;
- Ești curios, motivat și orientat către dezvoltare continuă – atât personală, cât și profesională;
- Permisul de conducere categoria B reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
- Oferă suport consilierilor juridici și avocaților din departament pentru gestionarea eficientă a dosarelor și desfășurarea activităților specifice;
- Introduce informații în aplicațiile electronice și elaborează rapoarte, în conformitate cu procedurile interne;
- Oferă suport în implementarea și gestionarea proceselor de automatizare, contribuind la eficientizarea fluxurilor interne de lucru și având oportunitatea de a învăța si de a lucra cu diverse instrumente;
- Gestionează activitățile administrative zilnice ale biroului.
- Colaborează activ cu echipa pentru identificarea nevoilor și dezvoltarea de soluții inovatoare.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- Program de lucru hibrid;
- Abonament medical la o clinică privată;
- Oferte speciale (fitness, telefonie etc. ) ;
- Implicare în proiecte de automatizare încă de la nivel entry-level;
- Training dedicat și suport pentru dezvoltarea competențelor tehnice;
- Posibilitatea de a crește profesional într-o companie de renume, care pune accent pe dezvoltarea și învățarea continuă.
Descrierea companiei
Fondată în 2002 sub denumirea KSI Kasolvenzia România, EOS KSI face parte din Grupul EOS – un jucător de top la nivel internațional în domeniul serviciilor financiare personalizate, cu specializare în managementul creanțelor. În mai puțin de doi ani de la înființare, compania a devenit liderul pieței locale de colectare a creanțelor, construind parteneriate solide cu organizații românești și internaționale de renume.
Ce ne inspiră la EOS?
Cei peste 6. 000 de angajați ai Grupului EOS se dedică zilnic unei misiuni clare: aceea de a contribui la o economie mai stabilă și mai echitabilă. Este motivația care ne unește și ne ghidează în fiecare proiect.
În România, EOS KSI reunește o echipă de aproximativ 360 de profesioniști și este prezentă la nivel național printr-o rețea extinsă de 14 birouri regionale, completată de parteneriate strategice cu firme de avocatură și executori judecătorești. Capacitatea noastră de a gestiona volume mari de cazuri cu profesionalism și eficiență ne permite să oferim soluții B2B și B2C personalizate, susținute de o infrastructură scalabilă din punct de vedere tehnic și financiar.
Mai mult decât un job. O carieră cu sens.
Cele șapte principii care ne definesc cultura organizațională sunt: Curajul, Încrederea, Dorința de a învăța, Străduința de a excela, Îmbrățișarea schimbării, Respectarea promisiunilor și Generozitatea în împărtășirea cunoștințelor.
Tu după ce principiu te ghidezi?
Căutăm colegi energici, empatici și curioși, care își doresc mai mult decât un loc de muncă – care vor să contribuie activ la o economie sustenabilă, ajutând consumatorii să-și gestioneze responsabil obligațiile financiare.
Alătură-te echipei EOS KSI România. Împreună, putem transforma finanțele în ceva mai bun.
EOS. Changing finances for the better.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: EOS KSI Localiția: Oradea
Oradea, RomaniaAdăugat: 18. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!