
Manager operational
Manager operațional și de birou
Candidatul Ideal
- experienta in domeniul managerial, ︋︂︆︈︄︍︌︅︀︄︃︎︁︁︎︍︈︆︅︃︎︎︊︂︉︊︁︋︍︎︅
- trebuie să vorbească engleza la nivel minim B2
- experienta in administrare si vanzari,
- munca in echipa manageriala,
- cunostinte opereare calculator,
- cunostinte practici contabile,
- cunostinte legislatie fiscala, ISU, Mediu, Protectia Muncii reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
- Asigurarea si realizarea strategiei de vanzari si a activitatii operationale a companiei prin sprijinirea si conducerea echipei.
- Asigurarea unui climat de lucru eficient, respectuos si prietenos in cadrul organizatiei cu sprijin si prin sprijinirea membrilor echipei.
Responsabilitati Activitate
- Planificarea, coordonarea si controlul activitatii echipei sale. Coordonarea echipei de birou, depozit si a soferilor de distributie. Si organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine. Participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei. Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii.
- Planifică şi coordonează procesul de distribuţie optimizând permanent costurile legate de transport şi formalităţi. Urmăreşte şi verifică respectarea timpului orar de distribuţie. Verifică şi confirmă dispoziţiile de livrare zilnice. Asigură necesarul de transport al companiei, urmăreşte menţinerea şi funcţionarea optimă a parcului auto. Se asigura de intretinerea si repararea vehiculelor şi utilajelor din dotarea societatii. Optimizarea rutelor de distributie.
- Analizeaza si stabileste fluxul transporturilor, depozitare corespunzatoarea si siguranta stocurilor. Se asigura de corectitudinea stocului, facand inventare periodice si raportand rezultatele director general.
- Mentine relatiile cu autoritatile, pentru a asigura corectitudinea actelor si desfasurarea activitatii intr-un cadru legal
- Elaborează rapoarte de activitate şi prognoza cheltuielilor aferente activităţilor de logistică şi achiziţii. Caută furnizori, negociază oferte, încheie contracte dupa consultarea cu general director; coordonarea asigurarii bazei tehnico-materiale si de servicii.
- Urmăreşte şi verifică culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre director general.
- Propune si implementeaza metode de reducere a costurilor. Executa analize de cheltuieli si propune solutii pentru imbunatatirea activitatii. Implementarea masurilor de imbunatatire a activitatii organizatiei.
- Reprezentarea intereselor organizației; să îndeplinească alte atribuții atribuite de manageri în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiurilor legale.
Beneficii
- Pachet salarial motivant
- Oportunități de dezvoltare și avansare profesională
- Un loc de muncă sigur și respectuos într-un mediu modern
- O companie stabilă și puternică
- Un mediu în creștere, cu o mulțime de oportunități de creștere și de meritare
Descrierea companiei
Atli Romania SRL este o companie de vanzare a anvelopelor care face parte din cel mai mare distribuitor de anvelope din Turcia, Atli Otomotiv. Atli din Turcia este distribuitor și de petrol, baterii şi roți. Atli este o companie de familie și este înființată în 1986 și funcționează integral din capitalul propriu al acționarilor. Astăzi grupul are 145 de angajați, iar în România crește pas cu pas cu 10 membri.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Atli Localiția: Piteşti
Piteşti, RomaniaAdăugat: 25. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!